مدیر آموزش و پرورش منطقه ۴:

پژوهش‌سراهای دانش‌آموزی، نقش بسزایی در تربیت پژوهش محور دانش‌آموزان دارند

تهران (پانا) - مدیر آموزش و پرورش منطقه 4 با بیان اینکه یکی از اساسی‌ترین نیازها برای نیل به پیشرفت و توسعه کشور پژوهش است، نقش پژوهش‌سراهای دانش‌آموزی را به عنوان مهم ترین قطب علمی کشوردر روند تربیت پژوهش‌محور دانش‌آموزان مهم و اساسی دانست.

کد مطلب: ۱۳۲۸۱۰۰
لینک کوتاه کپی شد
پژوهش‌سراهای دانش‌آموزی، نقش بسزایی در تربیت پژوهش محور دانش‌آموزان دارند

در جلسه ای که به مناسبت هفته پژوهش، در اندیشکده تحول آموزش و پرورش منطقه 4 با حضور هادی زمانی نژاد، مدیر آموزش و پرورش این منطقه و شورای معاونین برگزار شد، از دیبا سعیدی نیا، مدیر پژوهش سرای آفرینش به عنوان مدیر برتر پژوهش سرای کشور در سومین جشنواره علمی پژوهشی پژوهش سراهای کشور تقدیر شد.

زمانی نژاد در حاشیه این مراسم، اظهار کرد: پژوهش یکی از اساسی‌ترین نیازها برای نیل به پیشرفت و توسعه همه جانبه یک کشور است و قدرت و استقلال هر کشوری بر پژوهش و تولید علم استوار است. بنابراین نوع و سطح فعالیت‌های پژوهشی یکی از شاخص‌های اصلی توسعه و پیشرفت محسوب می‌شود.

وی از پژوهش‌سراهای دانش آموزی به عنوان یکی از مهم‌ترین قطب‌های علمی کشور یاد کرد و نقش آنها را در تربیت پژوهشگر و همچنین پژوهش محوری بسیار مهم خواند.

پژوهش سرای آفرینش از فعال ترین پژوهش سرای کشور و قطب نجوم استان تهران است که توانسته جایگاه خوبی در بین پژوهش سراهای کشور کسب کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار