مدیر آموزش و پرورش شهرستان خوشاب:

تاب‌‌آوری مهمترین هدف برگزاری مانور زلزله در مدارس است

خوشاب (پانا) - مدیر آموزش و پرورش شهرستان خوشاب گفت تاب‌‌آوری مهم‌ترین هدف برگزاری مانور زلزله در مدارس است.

کد مطلب: ۱۳۲۸۰۷۳
لینک کوتاه کپی شد
تاب‌‌آوری مهمترین هدف برگزاری مانور زلزله در مدارس است

بیست و چهارمین مانور سراسری زلزله و ایمنی همزمان با سراسر کشور در مدارس شهرستان خوشاب به یاد دانش آموز علی لندی و با شعار مدرسه ایمن و جامعه تاب آور با حضور محمود شم آبادی فرماندار شهرستان خوشاب، محمد علی صادقی شکیب مدیر آموزش و پرورش، شهرداری و اعضای شورای شهر سلطان آباد در آموزشگاه خادم شیخ بهایی برگزار شد.

در این مانور، عملیات پناه گیری، امداد رسانی و اطفاء حریق به دانش آموزان آموزش داده شد.

محمود شم آبادی، فرماندار خوشاب با اشاره به از خود گذشتگی علی لندی افزود: زیرساختی در مدارس وجود دارد که اگر بتوان از این زیرساخت‌ها استفاده کرد، مدارس تبدیل به محل‌هایی می‌شوند که در شرایط بحران، بی‌وقفه و با ظرفیت بالا، خدمات ارائه دهند و هدف از این مانورها، احیای این ظرفیت مدارس برای امداد رسانی است.

وی افزود: ایجاد آمادگی در مقابل بحران ها بایستی در تمامی سنین به ویژه در سنین کودکی ایجاد شود. مجموعه های امدادی به ویژه هلال احمر، آموزش در مقابله با بحران را در سطح مدارس انجام دادند.

محمد علی صادقی، شکیب مدیر آموزش و پرورش شهرستان خوشاب گفت: تاب‌ آوری مهمترین هدف برگزاری مانور زلزله در مدارس است. این مانور که با شعار "مدرسه ایمن، جامعه تاب آور" برگزار می شود، می تواند فرصت خوبی برای کسب اطلاعات و آمادگی لازم در مقابل زلزله احتمالی باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار