مدیر آموزش و پرورش منطقه ١۶:

معاونین پرورشی مدارس در خط مقدم آموزش و پرورش هستند

تهران (پانا) - مدیر آموزش و پرورش منطقه 16 درگردهمایی معاونین پرورشی و تربیتی منطقه با بیان اینکه معاونین پرورشی مسئولیت‌های مهمی در قبال دانش‌آموزان به عهده دارند جایگاه آنها را در خط مقدم مدارس دانست.

کد مطلب: ۱۳۲۷۴۹۰
لینک کوتاه کپی شد
معاونین پرورشی مدارس در خط مقدم آموزش و پرورش هستند

گردهمایی معاونین پرورشی و تربیتی با حضور سید حمیدرضا ابراهیم نژاد؛ مدیر آموزش و پرورش منطقه 16، مصطفی سلیم خانی؛ معاون پرورشی و تربیت بدنی، محمد علی باقی؛ معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی، قادر پیراسته؛ مشاور مدیر منطقه به همراه جمعی از کارشناسان حوزه معاونت پرورشی و معاونین پرورشی مدارس در سالن شهید علیرضا رضایی برگزار شد.

ابراهیم نژاد با تشکر از حضور معاونین پرورشی و تربیت بدنی بیان کرد: جمعی که در محضرشان هستیم در خط مقدم آموزش و پرورش قرار دارند و مسئولیت های دشواری در قبال دانش آموزان به عهده دارند. اما این خط مقدم با دوران جنگ متفاوت است ، در آن زمان سربازها می رفتند و به عقب برمی گشتن و دوباره به خط مقدم اضافه می شدند همچنین رفت و برگشت آنها با خدا بود ولی همکاران پرورشی گرانقدر بدون وقفه در خط مقدم آموزش و پرورش قرار دارند.

ابراهیم نژاد خاطرنشان کرد: در سه سال گذشته با شیوع بیماری کرونا و مجازی شدن مدارس، دانش آموزان به ناچار وارد رسانه های مجازی شدند که به دلیل دوری از فضای شاداب مدارس باعث ایجاد آسیب های آموزشی و بدنی نظیر افت تحصیلی و کم تحرکی و... شد که خوشبختانه با تلاش مضاعف همکاران ما بعد از حضوری شدن مدارس، این امور جبران شده است.

ابراهیم نژاد ادامه داد: اکنون برای جبران کم تحرکی دانش آموزان با جدیت در حال انجام فعالیت های آموزشی، فرهنگی، ورزشی و تربیتی خصوصا در جشنواره ها، مراسم صبحگاهی مدارس، برگزاری نماز جماعت و اجرای بخشنامه های ارسالی حوزه ستادی هستیم و در این تعامل نقش ویژه مربیان تربیتی و پرورشی کاملا محسوس است.

در پایان این گردهمایی هر کدام از کارشناسان حوزه معاونت پرورشی نکاتی را به معاونین مدارس بیان کردند و نکته قابل توجه در این میان امکانات کانون بعثت منطقه بود که مهم ترین اردوگاه منطقه برای استفاده معاونین پرورشی و تربیتی در زمینه اردوی دانش آموزی است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار