مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع‌مقدس آذربایجان‌ شرقی؛

شبهات نوجوانان باید پاسخ داده شوند 

تبریز(پانا) - مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع‌مقدس آذربایجان‌ شرقی با بیان اینکه شبهات نوجوانان باید پاسخ داده شوند لازمه آن را کسب اطلاعات درست آموزش‌دهندگان و نشر آن دانست.

کد مطلب: ۱۳۲۷۳۱۷
لینک کوتاه کپی شد
شبهات نوجوانان باید پاسخ داده شوند 

امیر دریادار دوم امیر عباسی در همایش دانش آموزی با موضوع جهاد تبیین و مهارت آموزی که در آمفی تئاتر مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس تبریز برگزار شد، با اشاره به حساسیت فضای مجازی و لزوم کسب سواد فضای مجازی توسط دانش آموزان اشاره کرده و گفت: به سبب تولید اندیشه های مسموم از طرف شیاطین بزرگ جهانی آموزش های قوی ضرورت دارد.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان با بیان اینکه هویت هر کشور، تاریخ آن کشور است، مطالعه، آشنایی با تکنولوژی های روز دنیا و تفکر در سخنان مقام معظم رهبری را به دانش آموزان توصیه کرد.

وی با تاکید بر اینکه شبهات نوجوانان باید پاسخ داده شود، گفت: شبهه را اگر برطرف نکنید به تردید و تردید به بدگمانی تبدیل می شود و در پایان گسست ایجاد می کند و نافرمانی مدنی در پی آن جامعه را از لحاظ امنیتی و اجتماعی به خطر می اندازد. نیاز این امر که به شبهات دانش آموزان پاسخ داده شود، کسب اطلاعات درست آموزش‌دهندگان و نشر آن است که متخصصین امر باید پای کار بیایند.

مشاور مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی در امور بانوان در ادامه این همایش گفت: جایگاه دختران ایرانی در سرزمین ایران اسلامی که آینده سازان کشور هستند بسیار بالاست. ما تک هستیم. ایران در جایی از لحاظ جغرافیایی و تمدنی قرار دارد که همواره مورد هجوم دشمن بوده است.

اختر آذریان با اشاره به تاریخ غنی ایران ادامه داد: ما در نظام جمهوری اسلامی پرچمدار ایران اسلامی هستیم. ما تمدن دار و ریشه داریم. ما ایرانی با درختی با ریشه قوی هستیم.

وی افزود: شما نوجوانان در گام دوم انقلاب قرار گرفته اید و در گام دوم تمدن ایران اسلامی را می‌سازید.

آذریان ادامه داد: ما از نظر تمدن‌سازی در جایگاهی قرار دادیم که در ادامه تمدن‌های بزرگ کهن ایرانی به قول مقام معظم رهبری در گام دوم انقلاب قرار دادیم. با ایجاد تمدن بزرگ ایران اسلامی، انشالله زمینه‌ساز ظهور امام زمان خواهیم بود.

مشاور مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی در امور بانوان در ادامه این همایش گفت: جایگاه دختران ایرانی در سرزمین ایران اسلامی که آینده سازان کشور هستند بسیار بالاست. مهربانی و عطوفت ویژگی اساسی و خصیصه خاص دختران و مادران ایرانی است که خیلی ها دنبال سو استفاده از این موضوع هستند. چهره های شاخص ایران در همه زمینه ها مخصوصا بانوان پرافتخار ایران اسلامی باید به نوجوانان و دنیا شناسانده شده و الگوی راه معرفی شوند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار