جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر؛

روز شیرین کانگوروها با عبور از بالای سر عقاب‌‌ها

تهران (پانا) - تیم فوتبال استرالیا در ادامه درخشش نماینگان آسیا موفق شد با نتیجه یک بر صفر تونس را مغلوب کند.

کد مطلب: ۱۳۲۶۹۳۲
لینک کوتاه کپی شد
روز شیرین کانگوروها با عبور از بالای سر عقاب‌‌ها

به گزارش ایرنا، تیم‌های ملی فوتبال استرالیا و تونس از ساعت ۱۳:۳۰ دقیقه شنبه به وقت ایران در چارچوب هفته‌ دوم دور گروهی رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۲ قطر با قضاوت دنیل زیبرت از آلمان در گروه چهارم در ورزشگاه الجنوب به مصاف یکدیگر رفتند که در پایان تیم فوتبال استرلیا در ادامه درخشش نماینگان آسیا موفق شد با نتیجه یک بر صفر تونس را مغلوب کند.

ترکیب ابتدایی تونس:

أیمن دحمان، منتصر الطالبی، یاسین مریاح، دیلان برون، علی عبدی، محمد دراغر، الیاس سخیری، عیسی العیدونی، نعیم سلیتی، یوسف المساکنی و عصام الجبالی.

سرمربی: جلال القادری

ترکیب ابتدایی استرالیا:

متئو رایان، هری سوتار، کای رولز، فران کاراسیچ، عزیز بهیچ، آرون موی، جکسون ایروینه، ریلی مک‌گری، متئو لکی، میچل دوک و کرگ گودوین.

سرمربی: گراهام آرنولد

براساس این گزارش، استرالیا بازی را بهتر آغاز کرد در حالی که جو ورزشگاه کاملا به سود تیم ملی تونس بود.

استرالیا در دقیقه ۲۴ مزد بازی بهتر خود را گرفت و توانست توسط میچل دوک بر روی ارسال بلند گودوین با یک ضربه سر زیبا به گل اول خود دست پیدا کند. در ادامه تلاش تیم تونس برای گلزنی حاصلی نداشت تا نیمه اول این دیدار با برتری یک بر صفر استرالیا به پایان برسد.

جدی‌ترین موقعیت تونس در نیمه دوم، کچریدا با نفوذ از سمت راست یک پاس عرضی برای خزری ساخت اما ضربه این بازیکن را سنگربان استرالیا مهار کرد. در ادامه تلاش تیم تونس برای گلزنی حاصلی نداشت تا این دیدار با برتری یک بر صفر استرالیا به پایان برسد.

با این نتیجه استرالیا ۳ امتیازی شد و به صعود از گروه امیدوارتر شد در مقابل تونس با تک امتیاز دیدار قبل منتظر بازی آخر خواهند ماند.

در دیگر دیدار این گروه فرانسه و دانمارک از ساعت ۱۹:۳۰ امشب مقابل یکدیگر قرار خواهند گرفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار