شورای دانش‌آموزی واسطه‌ای میان دانش‌آموزان و مسئولان مدرسه است

نیشابور (پانا) - عضو شورای دانش‌آموزی دبیرستان شهید مدنی گفت اعضای شورای دانش‌آموزی می‌توانند با تقسیم وظایف و تشکیل انجمن‌های مختلف، واسطه‌ای میان دانش‌آموزان و مسئولان مدرسه برای رسیدن به اهداف بهتر باشند.

کد مطلب: ۱۳۲۶۳۸۰
لینک کوتاه کپی شد
شورای دانش‌آموزی واسطه‌ای میان دانش‌آموزان و مسئولان مدرسه است

زهرا عمارلو عضو شورای دانش آموزی دبیرستان شهید مدنی در مصاحبه با پانا گفت: اعضای شورای دانش آموزی می توانند با تقسیم وظایف و استفاده از خرد جمعی، توانایی و ظرفیت تمامی دانش آموزان مدرسه در قالب تشکیل انجمن های مختلف از جمله نماز، قرآن و عترت، تعاونی آموزشگاهی، علمی و آموزشی، فرهنگی وهنری و... فعالیت کنند.

وی هدف از تشکیل شورای دانش آموزی را آگاهی مسئولان مدرسه از نظرات و نیازهای دانش آموزان عنوان کرد و گفت: همکاری و تقویت هویت دینی، انقلابی و ملی دانش آموزان، ارائه پیشنهاداتی به مدیر مدرسه و مشارکت در فعالیت های اجرایی مدرسه، همکاری در اجرای مناسبت های مختلف مانند فعالیت در نشریه، امور اردو و نماز جماعت از جمله فعالیت های شورای دانش آموزی است.

وی ادامه داد: مجلس شورای دانش آموزی تشکلی ۱۵۰ نفره از نمایندگان دانش آموزان سراسر کشور است که گرد هم در می آیند تا پلی میان قشر دانش آموزان و مدیران تصمیم گیرنده در دستگاه آموزش و پرورش کشور باشند.

دانش آموزخبرنگار: حدیثه کوه بنانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار