در گردهمایی کارشناسان سنجش آموزش و پرورش استان اصفهان عنوان شد

سیاست آموزش و پرورش استان اصفهان توانمندسازی فرهنگیان است

اصفهان (پانا) - معاون آموزش متوسطه اداره‌کل آموزش و پرورش استان اصفهان عنوان کرد سیاست آموزش و پرورش استان اصفهان توانمندسازی فرهنگیان است.

کد مطلب: ۱۳۲۶۱۷۹
لینک کوتاه کپی شد
سیاست آموزش و پرورش استان اصفهان توانمندسازی فرهنگیان است

به گزارش اداره اطلاع‌ رسانی و روابط عمومی اداره‌کل آموزش و پرورش استان اصفهان،گردهمایی کارشناس مسؤولان و کارشناسان سنجش آموزش و پرورش استان با حضور محسن زارعی، رئیس مرکز سنجش و تضمین کیفیت آموزشی وزارت آموزش و پرورش در خانه معلم شماره 3 اصفهان برگزار شد.

در ابتدای این برنامه، سید احمدرضا بنی‌لوحی، معاون آموزش متوسطه اداره‌کل آموزش و پرورش استان اصفهان اظهار کرد: کارشناسان سنجش از پرتلاش‌ترین افراد آموزش و پرورش هستند و افتخارم این است که در حوزه سنجش مشغول فعالیت بوده‌ام.

وی افزود: در ادارات آموزش و پرورش، حوزه‌های آموزش و سنجش، قسمت‌های پرزحمتی هستند و با توجه به تغییراتی که در سطح ادارات کل و نواحی و مناطق داشته‌ایم، سیاست استان بر این شد که به نوبت دوره‌های توانمندسازی را برای همکاران خود داشته باشیم.

بنی‌لوحی تصریح کرد: امروز کار تعلیم و تربیت بسیار دشوار است و امیدواریم بتوانیم با کمک هم قدم به قدم در این حوزه گام برداریم.

گفتنی است در ادامه این برنامه رئیس مرکز سنجش وزارت آموزش و پرورش و مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان، به ایراد سخن پرداختند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار