مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان:

تقرب به خداوند، موجب موفقیت در زندگی می‌شود

بهارستان یک(پانا)-مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان گفت تقرب به خداوند و تقویت ایمان را، از راه‌های رسیدن به موفقیت است.

کد مطلب: ۱۳۲۵۴۰۷
لینک کوتاه کپی شد
تقرب به خداوند، موجب موفقیت در زندگی می‌شود

مراسم تجلیل از پژوهشگران ممتاز دانش‌آموزی با حضور ناهید فرزانه، حجت‌الاسلام محمود نورپورامام جمعه بخش گلستان، آیت اصلانی مدیر و شورای معاونین آموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان و سایر مسئولان شهرستانی، دانش‌آموزان پژوهشگر و مؤلف و نفرات برتر مسابقات قرآنی، فرهنگی و هنری استانی و کشوری در سالن اجتماعات فدک برگزار شد.

آیت اصلانی مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان در سخنانی، بر ویژگی‌های بارز دانش‌پژوهان و افراد موفق اشاره کرد و گفت: یکی از اهداف خداوند متعال این است که با آفرینش مخلوقات، ذهن افراد را پرورش دهد تا کسانی مانند دانشمندان، در رابطه با این آفرینش، تفکر کنند و به فهم و درک مسائل پیچیده پی ببرند.

وی تاکید کرد: هرچه ایمان فرد نسبت به خداوند، قوی‌تر باشد، وی به خدا مقرب می‌شود و درنتیجه نتایج مطلوب و موفقیت‌آمیزی در زندگی خود، کسب می‌کند و بر این اساس لازم است تا همیشه بر نزدیکی خود با خداوند، توجه کنیم.

اصلانی در ادامه با اشاره به سخن امام صادق (ع) که می‌فرماید "پاداش هرکسی به اندازه عقل و دانش او است" گفت: پژوهش مرحله‌ اول برای گام برداشتن هر دانش‌آموزی در راه موفقیت است که مقدمه آن از مدرسه آغاز می‌شود، اما به معنی پایان کار دانش‌آموز نیست و لازم است تا آنان علم، دانش و تحقیقات خود را بالا ببرند تا در سطح و مقطع مدنظر خود، به موفقیت برسند.

همچنین ناهید فرزانه کارشناس پژوهش‌سرای اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران در سخنانی اظهار کرد: دو نماینده قطب سلول‌های بنیادی و قطب نانو فناوری در بهارستان یک است که به لطف پروردگار و معلمان دانش‌آموزان خلاق و پژوهنده، یکی از مناطق و موفق شهرستان‌های استان تهران است.

وی تصریح کرد: برای دانش‌آموزان پژوهشگری که از مقطع ابتدایی و مدارس، کارهای علمی و پژوهشی خود را آغاز می‌کنند، لازم است تا مدیران پژوهش‌سراها و معلمان زحمت‌کش، بر حسب تخصص خود، آنان را راهنمایی کنند تا با همکاری یکدیگر، دانش‌آموزان را به درجه بالایی از علم، برسانیم.

کارشناس پژوهش‌سرای اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران در پایان ضمن سپاسگزاری از مدیران و همکاران پژوهشسراها، گفت: در تلاش هستیم تا همیشه پیگیر کارهای علمی دانش‌آموزان تا لحظه موفقیت آنان باشیم و با فراهم نمودن امکانات مدنظر، شرایط را برای دانش‌پژوهان در جهت انجام کارهای تحقیقاتی و علمی هموار سازیم.

خبرنگار دانش‌آموز: مهدیه درختی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار