مدیر آموزش و پرورش فلاورجان در جمع مربیان سازمان دانش‌آموزی:

اردوهای دانش‌آموزی سبک زندگی و هویت ملی و مذهبی را در دانش‌آموزان تقویت می‌کند

فلاورجان (پانا) - مدیرآموزش و پرورش فلاورجان در جلسه توانمندسازی مربیان سازمان دانش‌آموزی که با حضور مدیر سازمان دانش‌آموزی استان اصفهان برگزار شد، گفت اردوهای دانش‌آموزی سبک زندگی و هویت ملی و مذهبی را در دانش‌آموزان تقویت می‌کند.

کد مطلب: ۱۳۲۵۳۶۱
لینک کوتاه کپی شد
اردوهای دانش‌آموزی سبک زندگی و هویت ملی و مذهبی را در دانش‌آموزان تقویت می‌کند

حسینعلی امینی، مدیر آموزش و پرورش فلاورجان ضمن تقدیر از زحمات مسئولان و عوامل اجرایی سازمان دانش‌آموزی و تمجید از فعالیت‌های مربیان و دانش‌آموزان عضو سازمان دانش‌آموزی در اجرای کارهای گروهی و انفرادی، تشکل‌های دانش‌آموزی را یکی از پایه‌های مستحکم در امر تربیت دانش‌آموزان برشمرد و شرکت دانش‌آموزان در کارهای گروهی را امری مهم در پیشرفت اهداف تربیتی بیان کرد.

مدیر آموزش و پرورش فلاورجان ضرورت آموزش تشکیلاتی و اردوها را در راستای تربیت اجتماعی و افزایش مهارت‌های دانش آموزان مورد تاکید قرار داد و افزود: برگزاری اردوهای دانش آموزی می‌تواند سبک زندگی و هویت ملی و مذهبی را در دانش آموزان تقویت کند، بنابراین باید در این زمینه مربیان توجه ویژه‌ای داشته باشند.

حسینعلی امینی، اصلی‌ترین رسالت سازمان دانش‌آموزی را تربیت اجتماعی و اصول زندگی دانست و خاطرنشان کرد: توجه به مبانی دینی و اعتقادی دانش‌آموزان و پرورش آن‌ها به‌عنوان دانش‌‌آموزانی مشارکت‌جو، منتقد و جامعه‌پذیر یکی از اهداف این سازمان است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار