خطیب نمازجمعه شهرستان قرچک:

جریان‌سازی تفکر بسیجی عامل پیشرفت است

قرچک (پانا) - خطیب نماز جمعه شهرستان قرچک در نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته قرچک گفت جریان‌سازی تفکر بسیجی عامل پیشرفت کشور است.

کد مطلب: ۱۳۲۴۸۵۷
لینک کوتاه کپی شد
جریان‌سازی تفکر بسیجی عامل پیشرفت است

حجت‌الاسلام والمسلمین حجت الله اسماعیلی امام جمعه شهرستان قرچک اظهار کرد: آنکه بصیرت یافت سود برد و آنکه کوردلی نشان داد زیان دید، هر آنکس که با بصیرت در صراط مستقیم حرکت کرد به سعادت رسید و بهشتی شد و هرآنکس که کج روی کرد، منفور و جهنمی شد.

وی افزود: درود و رحمت الهی به روح بزرگ بسیجی ایران اسلامی و دورود بر بسیجی حکیم و عالم دوران انقلاب، ضعیم و پیر فاطمی دوران حضرت آیت الله خامنه ای (مدظله العالی) که الگوی بی بدیل برای بسیجیان است. اگر مسئولین نظام اسلامی از تفکر بسیجی و نیروی انسانی بسیج غافل شوند و روحیه جهادی در بسیج را فراموش کند قطعا ضرر خواهد کرد، رمز پیروزی و پیشرفت در شرایط کنونی از پیش گرفتن تفکر بسیج است.

اسماعیلی تصریح کرد: تفکر بسیج بهترین و عالی ترین تفکر برای پیشبرد اهداف کشور است، در دوران دفاع مقدس، دفاع از حرم، جهاد سازندگی، آبادانی و عمران، تولید و اشتغال حضور دارد، بسیج حق گرا و ظلم ستیز است، این حرکت باعث رشد کشور خواهد شد.

وی بیان داشت: دشمن جنگ ترکیبی به راه انداخته است، با هر ترفندی هم وارد عمل میشود، به کارگیری راهبرد اقتصاد منفی، جنگ نامنظم، حملات سایبری، تاثیر بر احساسات و عواطف جوانان با جنگ رسانه ای، تنها از لحاظی پیروز خواهیم شد که بصیرت داشته باشیم.

خطیب نمازجمعه قرچک خاطر نشان کرد: دشمن طرح قدیمی تجزیه طلبی را دو مرتبه به راه انداخته است، به ویژه امروز در حوزه مردم کرد مانور میدهد، رهبری عظیم شأن در این حوزه موضع محکم نشان دادند به انقلابی گری و ولایت‌مداری مردم کرد اشاره داشتند. دشمن در حوادث تروریستی اخیر چهره واقعی خود را نشان داد، دشمن کودک کوش در حوادث اخیر نشان داد که فقط از حقوق بشر حرف زدن آن را بلد است و در مرحله عمل هیچ چیزی از آن نمی داند.

وی تشریح کرد: خانواده های شهیدی که وقتی پای حرفشان می‌نشینیم به فرزندشان افتخار میکنند، که در راه انقلاب و میهن اسلامی‌شان فدا شدند، این قدرت امروز ایران اسلامی است که مردم ایران اسلامی پشت نظام و رهبری ایستادگی کردند.

اسماعیلی تاکید کرد: روحانیت، بسیجی و زنان محجبه و عفیفه ما افتخار میکنند که در خط مقدم مبارزه با دشمن باشند، طرح دشمن برای تخریب چهره آنان شکست خواهد خورد.

خبرنگار دانش آموز: مائده بهزاد مهربانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار