دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی:

ریشه رشد هر کشور به ‌آموزش و پرورش آن وابسته است

شهرری (پانا) - دبیر شورای‌عالی انقلاب فرهنگی در حاشیه نشست مدارس سمپاد در مدرسه شهید‌بهشتی شهرری، زیباترین سرمایه آدمی را ایمان به علم و دانش دانست و گفت دانش‌آموزان می‌توانند با قلم و مکتوبات خود از خاک و آیین این وطن محافظت کنند.

کد مطلب: ۱۳۲۴۴۷۷
لینک کوتاه کپی شد
ریشه رشد هر کشور به ‌آموزش و پرورش آن وابسته است

حجت الاسلام سیدسعیدرضا عاملی، دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی در نشست مدارس سمپاد در مدرسه شهید‌بهشتی شهرری، در پاسخ به سوالات دانش‌آموزان، اظهار کرد: زیباترین و فرهیخته‌ترین سرمایه و دارایی انسان ایمان به علم و دانش است؛ چرا که هر دو برای زندگی‌ آدمی لازم است تا با داشتن آن‌ها به درجه رفیعی از شناخت و ادب برسیم.

وی در ادامه افزود: شما دانش‌آموزان توانا با تلاش خود در عرصه علم و فرهنگ می‌توانید فردی مؤثر باشید و با قلم و مکتوبات خود از خاک و آیین این وطن محافظت کنید.

حجت‌السلام عاملی خاطر‌نشان کرد: ریشه رشد هر کشور به نماد آموزش و پرورش آن وابسته است از این پس شما دانش‌آموزان می‌بایست جایگاه رفیع خود را پیدا کرده و در پیشرفت کشور خود سهیم باشید.

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی بیان کرد: ما نباید محدود باشیم، استقلال ما در تولیدات داخلی و استفاده صحیح آن است؛ این بدان معنا است که استقلال ما را هر روز یک قدم به موفقیت نزدیک‌تر می‌کند و زمینه رشد شما دانش‌آموزان را در همه زمینه‌ها از جمله علم و فناوری اطلاعات که مادام در حال بروزرسانی است را تضمین می‌کند.

دانش‌آموز خبرنگار: زهرا هاشم‌زاده

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار