پیام دعوت مدیرکل آموزش و پرورش قم

حضور فرهنگیان و دانش آموزان در کنگره شهدا ارج نهادن به مقام شهادت است

قم(پانا)- مدیرکل آموزش و پرورش استان قم با صدور پیامی عنوان کرد حضور پرشور فرهنگیان و دانش آموزان استان در دومین کنگره ملی شهدای قم ارج نهادن به مقام رفیع ایثار و شهادت است.

کد مطلب: ۱۳۲۳۸۹۱
لینک کوتاه کپی شد
حضور فرهنگیان و دانش آموزان در کنگره شهدا ارج نهادن به مقام شهادت است

علیرضا رحیمی، مدیرکل آموزش و پرورش استان قم در پیامی از عموم شهروندان بویژه فرهنگیان و دانش آموزان جهت حضور پرشور در آئین دومین کنگره ملی شهدا دعوت کرد.
متن کامل پیام به شرح ذیل است:
بسم الله الرحمن الرحیم
« یاد شهدا باید همیشه در فضاى جامعه زنده باشد.» حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (مدظله العالی)
دومین کنگره 6 هزار و 90 شهید والامقام استان مقدس قم در حالی برگزار می گردد که دیار حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها در پرتو درخشانی آرمان های این شهیدان عزیز مملو از عشق ،همدلی ،وفاداری و همبستگی گردیده است.
این روزها بیشترباورداریم شهادت، کلاس همیشه دایرحرکت است که تمامی انسان ها را در هربرهه زمان، درخویش ثبت نام می کند و شهدا، محصلان برگزیده این مدرسه اند.
اکنون که توفیق برگزاری این کنگره عظیم ملی فراهم گردیده است پس از حمد و ثنای الهی بر خود لازم می دانیم هزاران حنجره سپاس خویش را به محضر مبارک رهبر عظیم الشان انقلاب اسلامی تقدیم ‌کنیم که بزرگوارانه فرزندان خویش را به حضور طلبیده و حکیمانه، رهنمودهای ارزشمند خود را مشعل فروزانی در تداوم این راه مبارک و الهی قرار داده اند.
این رویداد ارزشمند امروزه نه تنها درتاریخ قم ماندگارخواهد شد، بلکه مردم عزیز قم آن را به الگویی در برگزاری سایر کنگره‌ها در کشور مبدل خواهد ساخت، چرا که قم پایگاه و خاستگاه انقلاب عظیم حضرت روح الله است و شهر کریمه ای است که برای تحقق تمامی خوبی ها فانی فی الله شد.
اینجانب برخود وظیفه می دانم در آستانه برگزاری دومین کنگره ملی شهدای استان مقدس قم از تلاش های برنامه ریزان و دست اندرکاران گرانقدر این کنگره نورانی که با تمام قوا ادای دینی به جایگاه رفیع شهدای گرانقدر نموده وهمدلانه با همت بلند، عزم راسخ و انگیزه‌ای قوی، کنگره‌ای با مختصاتی بی نظیر را درسطح استان رقم زده اند تشکر نمایم و از تمامی شهروندان عزیز بویژه خانواده های معزز شهدا و ایثارگران ، فرهنگیان قدرشناس و باصفا و دانش آموزان نیکو خصال و خانواده های محترمشان دعوت نمایم.
در شرایط حساس کنونی که دشمنان نظام مقدس اسلامی از تمام ابزار، امکانات و ظرفیت های خویش برای ایجاد نا امنی در ایران عزیزمان بهره می برند با حضور در این کنگره معنوی در روز پنج شنبه 26 آبان ماه 1401 یک بار دیگر با آرمان های شهدای عزیز و امام گرانقدر شهیدان با تبعیت از فرامین رهبری دانا و توانایمان حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (مد ظله العالی ) تجدید عهد و پیمان نمایند و مشت محکم دیگری را بر دهان یاوه گویان فرود آورند.
یقین داریم که ادامه راه شهدا در حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی نقش موثری دارد و برای رسیدن به این هدف مهم باید همگی تلاش کنیم تا آرمان‌ها و اهداف شهدای والامقام و ایثارگران در جامعه توسعه و گسترش یابد تا اینگونه با شفاعت آنان در آستان حضرت دوست حاضر گردیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار