آیین رونمایی از برنامه ملی 313 در اصفهان

اصفهان (پانا) - مدیر سازمان دانش‌آموزی استان اصفهان گفت باید هویت ملی برای دانش‌آموزان پررنگ شود. این امر به آن‌ها کمک می‌کند تا به شناخت درستی از محیط پیرامون خود دست پیدا کنند.

کد مطلب: ۱۳۲۳۷۲۲
لینک کوتاه کپی شد
آیین رونمایی از برنامه ملی 313 در اصفهان

آیین رونمایی برنامه ملی ۳۱۳ با حضور مهدی نم نبات معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل اموزش و پرورش استان اصفهان، اکبر رحمتی مدیر سازمان دانش آموزی استان اصفهان، علیرضا توکلی مدیر آموزش و پرورش شهرستان خمینی‌شهر،جعفر تحویل پور رئیس اداره امور قرآنی، نماز و عترت اداره کل ، مرتضی شکری رئیس ادارۀ فرهنگی، هنری، اردوها و فضاهای پرورشی اداره کل ،مریم ژاله رییس امور تربیتی، مشاوره و مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی اداره‌کل و معاونین پرورشی مدارس شهرستان خمینی شهر برگزار شد.

مهدی نم نبات معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان با اشاره به سیره پیامبر اکرم(ص) در هدایت الگویی، وظایف و دامنه تأثیرگذاری مربیان و معاونین پرورشی را تشریح نمود.

در ادامه اکبر رحمتی مدیر سازمان دانش آموزی استان اصفهان با تأکید بر لزوم الگو سازی جهت تربیت دینی و ارزشی دانش آموزان به معرفی طرح ۳۱۳ و برنامه های در نظر گرفته شده جهت اجرای کامل این برنامه پرداخت.»

مدیر سازمان دانش آموزی استان اصفهان افزود: «تقویت فرهنگ‌ و هویت ملی باعث می‌شود نوجوان و جوان ما، به وطن، نظام اسلامی و اعتقادات دینی و ملی خود پایبند باشد؛ در واقع هر چقدر تلاش کنیم هویت ملی را برای این قشر آینده‌ساز پررنگ‌ کنیم، به آن‌ها کمک می‌شود تا به شناخت درستی از محیط پیرامون خود دست پیدا کنند؛ از این جهت امیدواریم اجرای طرح ۳۱۳ منجر به شناخت دقیق‌تر نوجوانان و جوانان ما از محیط پیرامون شود.»

وی تاکید کرد: بحث الگو در تربیت، یک رکن رکین است، تربیت با الگو خیلی سریع‌تر حاصل می‌شود. به نظر من ما باید در بحث الگو کار جدی انجام دهیم، الگو‌دهی به نسل نوجوان در تربیت آنان نقش به‌سزایی ایفا می‌کند.»



در پایان با رونمایی از پوستر اختصاص طرح۳۱۳ رونمایی شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار