کارشناس مسئول ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات ناحیه یک بهارستان:

مدیران باید بر تمام جنبه‌های مربوط به مدرسه اشراف داشته باشند

بهارستان یک (پانا) - کارشناس مسئول ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات ناحیه یک بهارستان در نشست توجیهی مدیران جدید‌الانتصاب، بر آنان لازم دانست تا بر تمام جنبه‌های مدرسه اشراف داشته باشند.

کد مطلب: ۱۳۲۳۳۹۱
لینک کوتاه کپی شد
مدیران باید بر تمام جنبه‌های مربوط به مدرسه اشراف داشته باشند

در ابتدای این جلسه آیت اصلانی، سرپرست آموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان ضمن تبریک به مدیران جدید و آرزوی موفقیت برای آنان، به بیان ویژگی‌های مدیریتی پرداخته و با تاکید بر اهمیت ایجاد انگیزه در نیروها و دانش‌آموزان افزود: تمامی فعالیت‌ها و اقداماتی که در محیط مدرسه انجام می‌پذیرد، زیر نظر شخص مدیر خواهد بود؛ فقط لازم است تا مدیران بر حسن اجرای امور دقت کافی داشته باشند.

همچنین مهدی جباری، کارشناس مسئول ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات به اهمیت اشراف مدیران بر کار پرداخت و به بیان قوانین و مقررات حوزه‌های مدیریتی اشاره کرد.

جباری همچنین در خصوص امور جاری مدرسه، اهتمام جدی بر نظارت کلاس‌ها، مباحث مربوط به تخلفات اداری و مصادیق آن و آیین نامه اجرایی مدارس نکاتی را بیان کرد.

در ادامه جباری افزود: توانایی برنامه‌ریزی، زمان‌بندی و کنترل کار دیگران و داشتن مهارت در استفاده بهینه نیروها و توانایی‌ها، اهمیت زیادی دارد؛ درک درست و به موقع زمان تصمیم‌گیری یکی از ویژگی‌های مهم رهبری آموزشی است.

در ادامه جلسه، الهام صیادی و صالح اسماعیلی معاونین آموزش ابتدایی و متوسطه ناحیه یک بهارستان به بیان نکات آموزشی در حوزه خود پرداختند.

خبرنگار: رضا نیکجو

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار