مدیرکل آموزش و پرورش خراسان‌ رضوی:

‌صدور کارنامه سند تحول بنیادین برای هر دوره تحصیلی‌ امری ضروری است

مشهد (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش خراسان‌ رضوی گفت اجرای سند تحول، مطالبه مکرر مقام معظم رهبری است و بر همین اساس باید در جلسات مختلف، سند تحول معرفی شود و شایستگی‌ها در هر دوره تبدیل به کارنامه شده و کارنامه سند در هر دوره تحصیلی صادر شود.

کد مطلب: ۱۳۲۳۰۱۸
لینک کوتاه کپی شد
‌صدور کارنامه سند تحول بنیادین برای هر دوره تحصیلی‌ امری ضروری است

سید‌امیر شوشتری در نشست تخصصی معاونان آموزش متوسطه ادارات خراسان رضوی گفت: باید ارزیابی و نظارت به‌صورت مستمر انجام شود و زمان‌بندی کامل و درستی در این زمینه داشته باشید و بازدید و نظارت از ادارات و مدارس به طور کامل انجام شود.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری تاکید کرد: اجرای سند تحول بنیادین مطالبه مکرر ایشان است و بر همین اساس باید در جلسات، سند تحول بنیادین را معرفی کنیم و شایستگی ها در هر دوره تبدیل به کارنامه شود و کارنامه سند را در هر دوره تحصیلی صادر کنیم.

شوشتری ادامه داد: ما در ایران اسلامی بهترین استعدادها را دارا هستیم، جمهوری اسلامی تاکنون در مقابل استکبار جهانی مقاومت کرده و بقیه ملت ها از ما الگو گرفتند.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: دانش‌آموزان بعد از ۱۲ سال باید انسان‌هایی کامل و فرهیخته باشند. باید سعی شود شهدا الگوهای دانش‌آموزان قرار گیرند.

دانش‌آموز خبرنگار: حسنا داریوش

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار