معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش نیشابور اعلام کرد:

انتخاب نیشابور به عنوان دبیرخانه سفیران سلامت خراسان‌رضوی

نیشابور (پانا) - معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش نیشابور در آیین افتتاح طرح سفیران سلامت دانش‌آموزی گفت دانشکده علوم پزشکی و سازمان محیط زیست شهرستان در اجرای این طرح یاریگر این برنامه بوده و هستند و از این رو شهرستان نیشابور به عنوان دبیرخانه سفیران سلامت استان انتخاب شده است.

کد مطلب: ۱۳۲۲۸۳۹
لینک کوتاه کپی شد
انتخاب نیشابور به عنوان دبیرخانه سفیران سلامت خراسان‌رضوی

معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش نیشابور در آیین افتتاح طرح سفیران سلامت دانش آموزی گفت: دانشکده علوم پزشکی و سازمان محیط زیست شهرستان در اجرای این طرح یاریگر ما بوده و هستند و از این رو شهرستان نیشابور به عنوان دبیرخانه سفیران سلامت استان انتخاب شده است.

علیرضا کلیدری افزود: اگر محیط زیستی که در آن قرار گرفته ایم سالم و سلامت نباشد، زندگی ما جریان درستی پیدا نمی کند.

وی ادامه داد: اساسا آنچه در کائنات وجود دارد دارای فهم و درک هستند. بخش های مختلف سلامت موضوعی، رابطه مستقیم بین سلامت اجتماعی و سرمایه اجتماعی را ایجاد می کند و برای توسعه پایدار اساسی ترین سرمایه، سرمایه اجتماعی است.

ریاست اداره سلامت و تندرستی اداره کل آموزش و پرورش استان خراسان رضوی نیز با اظهار خرسندی از برگزاری این مراسم، گفت: سفیران سلامت و مربیان بهداشت مدارس سه سال، مجاهدانه در ایام کرونا برای حفظ سلامت جنگیدند.

حاجی زاده افزود: یکی از اولویت های سند تحول بنیادین، تربیت تمام ساحتی دانش آموزان است و یکی از اهداف طرح سفیران نیز آموزش سلامت دانش آموزان توسط خود دانش آموزان است.

وی بیان کرد: ما به دنبال اجرای شعار هر دانش آموز یک سفیر سلامت هستیم تا به جایگاهی برسیم که دانش آموزان الگویی برای سلامت خانواده باشند.

وی ادامه داد: ما در حال حاضر 200 هزار سفیر سلامت داریم و امیدواریم روزی برسد که این تعداد به یک میلیون و 800 هزار دانش آموز یعنی تمام استان برسد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار