برگزاری اولین کارگاه آموزشی خبرنگاران پانا خلیل آباد

خلیل آباد (پانا) - با حضور دانش‌آموزان علاقمند، اولین جلسه آموزش خبرنگاری برای علاقه‌مندان در کانون سلمان شهرستان خلیل‌آباد برگزار شد.

کد مطلب: ۱۳۲۲۸۰۰
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری اولین کارگاه آموزشی خبرنگاران پانا خلیل آباد

محسن اخوان، کارشناس کانون فرهنگی و تربیتی سلمان شهرستان‌ خلیل آباد ضمن تشکر از حضور مدعوین گفت: امیدواریم که خبرنگاران هر چه زودتر اصول اولیه خبرنگاری را فرا گرفته و اقدام به ارسال خبر کنند.

وی تصریح کرد: دانش آموزان عزیز با حضور منظم در کارگاه های حضوری و دنبال کردن مطالبی که در گروه ها و کانال های آموزش خبرنگاری گذاشته می شود می توانند مهارت لازم را در این رشته کسب کنند.

عباسعلی شهابیان، مربی کارگاه خبرنگاری ضمن بیان مطالبی درباره ویژگی های خبرنگار و خبرنویسی گفت: خوشحالم از اینکه در خدمت جوانان و نوجوانانی هستم که دغدغه اجتماع و مردم را دارند وقتی یک نفر وارد عرصه خبرنگاری می شود اولین مطلبی که به ذهن می رسد، بیان مسائل و مشکلات مردم است.

شهابیان افزود: خبرنگار فردی کنجکاو و ماجراجویی است که پیگیر مسائل جامعه و مردم است. وی می خواهد متوجه شود چرا عیب و ایراد و مشکلی وجود دارد. او باید مجهولات و معماها را حل کند و به پاسخ برسد که البته در این مسیر سختی های زیادی هم وجود دارد.

مربی پیشکسوت ادامه داد: خبرگزاری دانش آموزی پانا به دنبال این است که شما لذت های خبرنگاری و هیجانات آن را بدون استرس و مشکلات آن داشته باشید و می خواهد که دانش آموزان از ماجراجویی های خبرنگاری لذت ببرند.

وی در ادامه بیان کرد: بایستی اصول حرفه ای خبرنگاری را همراه با درس و تفریح و بازی یاد بگیرید، مطمئن هستیم که نوجوانانی که در این سن با خبرنویسی آشنا می شوند در آینده در کنار هر سمت و شغلی که داشته باشند می توانند خبرنگاران موفقی هم باشند.

دانش آموز خبرنگار: مهدی اکبری نژاد

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار