انهدام باند سارقان 100 میلیاردی منازل در تهران

تهران (پانا) - رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری 4 سارق منزل و اعتراف به 13 فقره سرقت به ارزش تقریبی 100 میلیارد ریال خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۲۲۶۶۱
لینک کوتاه کپی شد
انهدام باند سارقان 100 میلیاردی منازل در تهران

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ علی ولیپور گودرزی بیان کرد: تیر ماه امسال 2 تن از همسایگان 2 ساختمان همجوار در محدوده خیابان مرزداران به پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران مراجعه و ضمن دادخواهی اعلام کردند سارقان با تخریب توپی درب ورودی اموالی را به ارزش تقریبی 30 میلیارد ریال سرقت کرده‌اند.

وی عنوان کرد: در ادامه، کارآگاهان دایره مبارزه با سرقت اماکن پایگاه دوم این پلیس عازم محل‌های وقوع جرم شدند و به تحقیقات محلی پرداختند.

رئیس پلیس آگاهی تهران گفت: با تلاش کارآگاهان سرنخ‌های متعددی به‌دست آمد که با جمع‌بندی ادله‌های موجود مشخص شد 4 نفر که صورت خود را با ماسک پوشانده و کلاه بر سر داشتند با یک دستگاه خودروی پژو 206 سفید رنگ به محل‌های سرقت حاضر شده و همزمان از 2 ساختمان همجوار سرقت و به سرعت از محل گریخته‌اند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: 4 فقره سرقت مشابه دیگر نیز به همین شیوه به پایگاه دوم پلیس آگاهی ارجاع که با تجمیع پرونده‌های مشابه تصویر احدی از متهمان محرز که با تطبیق چهره متهم با تصاویر مجرمان حرفه‌ای یکی از اعضای این باند 4 نفره شناسایی شد.

وی با اشاره به اینکه همین سرنخ کافی بود تا کارآگاهان موفق به شناسایی مخفیگاه جدید سارق حرفه‌ای شوند، ادامه داد: در این بررسی‌ها به دست آمد متهم به تازگی با مراجعه به استان‌های جنوبی کشور در یکی از شهرستان آن استان پنهان شده است و زندگی مخفیانه خود را آغاز کرده است.

گودرزی به دستگیری متهم پس از هماهنگی‌های قضائی در مخفیگاهش اشاره کرد و گفت: متهم پس از انتقال به پلیس آگاهی شهر تهران به 13 فقره سرقت منزل مشابه با همکاری سایر همدستانش اعتراف کرد.

رئیس پلیس آگاهی تهران با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش ریالی اموال به سرقت رفته در 13 فقره سرقت را بیش از 100 میلیارد ریال برآورد کردند، گفت: با تجمیع پرونده‌های مشابه و جانمایی محل‌های سرقت کلیه مال‌باخگان شناسایی شده‌اند.

به گفته این مقام انتظامی اقدامات تکمیلی به منظور دستگیری سایر ایادی مجرمانه این پرونده‌ها کماکان در دستور کار کارآگاهان است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار