با حضور جمعی از مسئولین آموزش و پرورش گیلان انجام شد

مدرسه خیرساز پروفسور مریم میرزا خانی در تالش افتتاح شد

رشت (پانا) - مدرسه خیرساز پروفسور مریم میرزا خانی در آیینی با شکوه، با حضور علی دقیق مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس گیلان، اسماعیل ابراهیمی تکامجانی خیر مدرسه‌ساز، رئیس مجمع خیرین مدرسه‌ساز استان و جمعی از مسئولین استان افتتاح شد و به بهره‌برداری رسید.

کد مطلب: ۱۳۲۲۳۴۴
لینک کوتاه کپی شد
مدرسه خیرساز پروفسور مریم میرزا خانی در تالش افتتاح شد

مدیرکل نوسازی مدارس استان گیلان در این آیین ضمن تشکر از خیر مدرسه ساز، اسماعیل ابراهیمی گفت: این سازه با زیربنای ۱۸۰ مترمربع در قالب سه کلاس درس، یک کتابخانه و ۲ اتاق به همت خیر نیک اندیش اسماعیل ابراهیمی و با نظارت و مشارکت اداره کل نوسازی مدارس استان احداث و تقدیم دانش آموزان این خطه از کشور عزیزمان شد.

علی دقیق افزود: این مدرسه دوره دبستان که در روستای سوست بخش کرگانرود شهرستان تالش قرار دارد، به نام زنده‌یاد پرفسور مریم میرزاخانی، ریاضیدان فقید ایرانی نام‌گذاری شده است.

وی با تشریح خدمات ارزشمند خیرین محترم مدرسه ساز، تصریح کرد: در مجموع ۸۰ مدرسه در ۶ سال گذشته با مشارکت خیرین در شهرستان تالش به بهره‌برداری رسیده است که از این حیث می‌توان تالش را الگویی برای کل کشور دانست.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان گیلان اضافه کرد: نگاه دولت مردمی به سیستم حساس آموزشی در کنار خیرین و مسئولین پرتلاش، ویژه است و در این راستا تلاش می‌شود چنین کارهای حسنه‌ای را در سایر نقاط استان گیلان نیز گسترش دهیم.

وی با تجلیل از خدمات چندین ساله سید مرتضی مختاری مدیر آموزش و پرورش شهرستان تالش، اذعان کرد: در آخرین روز مدیریتی ایشان باید از خدمات ارزشمند وی در شهرستان تالش صمیمانه تشکر کنم.

وی با برشمردن اقدامات ماندگار ایشان در تالش تصریح کرد: حقیقتاً پیگیری ها و خدمات ایشان در زمینه توسعه و تجهیز فضاهای آموزشی به عنوان باقیات الصالحات ماندگار خواهد شد.

گفتنی است حدود ۳۹ هزار نفر دانش‌آموز در مدارس دولتی و غیردولتی در سال تحصیلی جاری در شهرستان تالش به تحصیل می پردازند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار