سامانه بارشی سرد وارد گیلان شده است

رشت (پانا) - مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گیلان خبر داد سامانه بارشی سرد وارد گیلان شده است و تا سه‌شنبه ادامه دارد.

کد مطلب: ۱۳۲۲۱۲۵
لینک کوتاه کپی شد
سامانه بارشی سرد وارد گیلان شده است

غلامحسین نیکفهم گفت: این نیروها شامل راننده، مسئولان اکیپ ها و نیروهای پیشتیبانی به همراه تجهیزات لازم برای باز نگهداشتن راه‌ها فعالیت دارند.

وی با بیان اینکه این نیروها در ۳۹ راهدارخانه ثابت و سیار در سراسر استان استقرار دارند، عنوان کرد: راه‌های اصلی و شریانی گیلان حدود ۵۰۰ کیلومتر است که نخست بر اساس اولویت در راه‌های شریانی را پوشش می دهند و بقیه مسیرها در حوزه فعالیت فرمانداری ها و بخشداری هاست.

مدیرکل راهدای و حمل و نقل جاده‌ای گیلان با اشاره به بارش شدید باران در محورهای استان و برف در ارتفاعات طی دیروز و امروز خاطرنشان کرد: هم‌اکنون تردد در تمام جاده‌های استان برقرار است و ترافیک روان است.

وی با بیان اینکه بارش برف در مناطق کوهستانی گیلان از جمله رضوانشهر و اسالم به خلخال در حد سفیدپوش شدن زمین بوده است، اضافه کرد: سامانه ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌های استان به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به سوالات در خصوص وضعیت جوی و ترافیکی تمامی محورهای مواصلاتی و ارتباطی است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان عنوان کرد: مردم می توانند هرگونه پیشنهادات و انتقادات خود را از طریق این سامانه اعلام کنند.

باران‌های شدید و رگباری در مناطق مختلف گیلان آغاز شده‌ است. بر اساس اعلام هواشناسی استان سامانه بارشی سرد که از روز گذشته وارد گیلان شده تا سه شنبه هفته جاری ادامه دارد که در این مدت شاهد بارش باران‌های شدید و رگباری در جلگه و برف در ارتفاعات خواهیم بود.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری گیلان از مردم خواست تا هشدارهای هواشناسی مبنی بر بارندگی‌های شدید امروز و فردا در این استان را جدی گرفته و برای پیشگیری از هر گونه حوادث احتمالی از استقرار در حاشیه رودخانه‌ها، مسیل‌ها پرهیز و در زمان رعد و برق شدید از حضور در فضای باز خودداری کنند و در مکانی امن پناه بگیرند.

باران‌های شدید و رگباری از روز یکشنبه در مناطق مختلف گیلان آغاز شده‌است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار