ثبت بیش از ۵ میلیون تخلف سرعت غیرمجاز

اردبیل (پانا) - رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای اردبیل گفت از ابتدای امسال تاکنون بیش از ۵ میلیون تخلف سرعت غیرمجاز در محور‌های مواصلاتی استان ثبت شده است.

کد مطلب: ۱۳۲۱۹۲۱
لینک کوتاه کپی شد
ثبت بیش از ۵ میلیون تخلف سرعت غیرمجاز

امید نسیمی ،رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای اردبیل درجریان بازدید از سامانه‌های هوشمند محور اردبیل -آستارا با بیان اینکه این میزان تخلف ۵ درصد از کل تردد استان را شامل می‌شود، افزود: میانگین سرعت استان ۷۱ کیلومتر است که انتظار داریم رانندگان جهت حفظ سلامتی خود و سایر مترددین در جاده قوانین راهور را رعایت کرده و با سرعت مطمئنه حرکت کنند.

وی با اشاره به اینکه در طی این مدت محور مشگین شهر-کنگرلو با ۲۰۲ هزار و ۸۰۱ تخلف، محور بران- قره آغاج با ۲۳۲ هزارو ۶۵۵ تخلف و محور گرمی -بیله سوار نیز با ۱۷۹ هزار و ۹۶۴ تخلف جزء محور‌های دارای بیشترین تخلف سرعت غیر مجاز هستند، تصریح کرد:۴۱ درصد از تخلفات تردد سرعت غیرمجاز در محور مشگین شهر-کنگرلو به ثبت رسیده است.

رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان از فعالیت ۷۴ دستگاه تردد شمار برخط، ۵۴ سامانه ثبت تخلفات سرعت و ۴۱ دوربین نظارت تصویری در محور‌های استان خبر داد و از مردم خواست قبل از سفر جهت اطلاع از آخرین وضعیت جوی و ترافیکی استان با سامانه ۱۴۱ اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان اردبیل تماس بگیرند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار