معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش البرز:

فرهنگیان البرز مشارکت در اهدای خون را در مدارس ترویج کنند

کرج (پانا) - معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش البرز خواستار مشارکت فرهنگیان درترویج و عملی شدن شعار حمایتی اهدای خون، اهدای زندگی در مدارس این استان شدند.

کد مطلب: ۱۳۲۱۸۷۳
لینک کوتاه کپی شد
فرهنگیان البرز مشارکت در اهدای خون را در مدارس ترویج کنند

سید مسلم رئیسی روز یکشنبه در برنامه اهدای خون کارکنان اداره کل آموزش و پرورش، مشارکت در اهدای خون را یک مسوولیت خطیر اجتماعی و کمک به سلامت هموطنان دانست و افزود: اهدای خون در واقع یک اقدام معنوی و حمایتی از بیماران نیازمند به خون است.

وی بیان کرد: خون ماده حیاتی و بدون جایگزین است که تنها با اهدای بدون چشمداشت آن توسط شهروندان تامین می شود و بسیار مهم است که همه مردم در این زمینه خود را مسئول بدانند.

رئیسی با اشاره به اینکه معلمان طلایه داران فرهنگ سازی در جامعه هستند، خاطرنشان کرد: آموزش و پرورش از مهمترین نهادهای فرهنگ ساز در کشور است و معلمان الگوهای دانش آموزان به شمار می روند.

وی ادامه داد: لازم است اهدای خون را به عنوان یک ارزش اجتماعی در بین دانش آموزان و اولیا ترویج کنیم تا شاهد تامین هرچه بیشتر خون برای نیازمندان شویم.

معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش یادآوری کرد: امروز با استقرار تیم سیار خونگیری اداره کل انتقال خون البرز در محل نمازخانه اداره کل آموزش و پرورش استان، طرح اهدای خون در حال انجام است تا دراین حرکت خداپسندانه و انسان دوستانه همراهی کنیم.

رئیسی در پایان تصریح کرد: از فرهنگیان استان انتظار داریم در ترویج فرهنگ اهدای آگاهانه خون و فرآوردهای نوین خونی در بین دانش آموزان و خانواده ها گام های آموزشی و فرهنگی بردارند

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار