یک ورزشکار البرزی در گفت‌وگو با پانا:

شرط پیشرفت این است تلاش کنیم رکورد خود را بشکنیم، نه رکورد دیگران را

کرج (پانا) - یک ورزشکار موفق البرزی گفت وقتی فرد تمام تلاش خود را به‌کار بگیرد که از رکورد قبلی خودش پیشی بگیرد و آن را بشکند، مسلماً بهترین خودش خواهد شد. یعنی در ایده‌آل‌ترین و بهترین حالت ممکن، ‌همیشه تلاش خود را به‌نحو احسن انجام دهید که در درجه اول بهترین خودتان باشید و رکورد خود را بشکنید و بعد به‌سوی رکوردهای دیگران گام بردارید.

کد مطلب: ۱۳۲۱۸۰۳
لینک کوتاه کپی شد
شرط پیشرفت این است تلاش کنیم رکورد خود را بشکنیم، نه رکورد دیگران را

پرنیان معظمی یکی از ورزشکاران استان البرز که در مسابقات ورزشی شرکت کرده و حائز مقام برتر شده است در گفت‌وگو با پانا بیان کرد: «فعالیت‌های ورزشی‌ام را از سال ۱۳۹۵ با عشق آغاز کردم و تا الان با تمامی مشکلات و دشواری‌هایی که در این زمینه وجود دارد آن را ادامه داده ام. در دوره‌های مسابقات کشوری جودو و چهار دوره کشوری هاپکیدو که در ارومیه و کشور ارمنستان برگزار شد شرکت کرده و مقام برتر را کسب کردم.»

وی درباره امکانات موجود در رشته جودو در سطح شهرستان و استان که جوابگوی نیازهای ورزشکاران است، بیان کرد: «به اقرار می‌توانم بگویم امکانات ورزشکاران را بسیار محدود کرده‌اند تا شرکت‌کنندگان کاهش یابند.»

معظمی مشکلات موتورسواری و سوارکاری زنان را اینگونه توصیف کرد و گفت: «من در سوارکاری و موتورسواری هم مهارت دارم اما این را بگویم در ورزش سوارکاری خانم‌ها محدودیت‌های زیادی وجود دارند. ولی طبق آیین‌نامه موتورسواری بانوان، خانم‌ها می‌توانند تا مرحله استانی پیشرفت کنند. من خوشبختانه سه بار مقام اول استانی در سه سال را به‌دست آوردم.»

این ورزشکار درباره اهداف بلندمدت خود اظهار کرد: «هدف من از ورزش، بالا بردن پرچم سه رنگ جمهوری اسلامی ایران است و من از اینکه پرچم کشورم را بالا می‌برم بسیار انگیزه می‌گیرم.»

معظمی در پاسخ به اینکه اگر به دوران کودکی برگردید دوباره این مسیر را ادامه می‌دهید گفت: «بله این مسیر زندگی من است و دوباره تکرار می‌کنم و اگر لازم باشد دوباره از صفر آغاز می‌کنم. زیرا دوره ورزش من بهترین زمان است برای اینکه خودم باشم تا حس خوبی پیدا کنم.»

وی در پایان تصریح کرد: «توانایی رسیدن به موفقیت و هدف، چیزی است که خداوند در وجود همه ما قرار داده و همه می‌توانند از این نعمت ویژه بهره مند شوند. اما مهمترین تفاوت انسان های عادی با افراد موفق، این است که افراد موفق بدون ترس از آینده برای هدف خود تلاش می‌کنند، اما افراد عادی هرگز برای رسیدن به موفقیت کار خاصی انجام نمی‌دهند و فقط آرزو می‌کنند.»

دانش‌آموز خبرنگار‌: مهسا رادپور

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار