رئیس شورای شهر تهران:

‌موفقیت پرتاب «ماهواره‌بر قائم ۱۰۰» به‌معنای دستیابی به موشک‌های دورپرواز است

تهران (پانا) - رئیس شورای شهر تهران با اشاره به موفقیت پرتاب ماهواره‌بر قائم ۱۰۰ در روز گذشته گفت این موفقیت به معنای موشک‌های دور پرواز است.

کد مطلب: ۱۳۲۱۷۷۲
لینک کوتاه کپی شد
‌موفقیت پرتاب «ماهواره‌بر قائم ۱۰۰» به‌معنای دستیابی به موشک‌های دورپرواز است

مهدی چمران در یکصد و سومین جلسه شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به سخنان رئیس‌جمهور آمریکا در خصوص ایران، اظهار کرد: از تمام ملت ایران برای حضور عظیم در روز ۱۳ آبان تقدیر می‌کنیم. هیچ سالی همچون امسال شاهد انبوه جمعیت در راهپیمایی نبودیم. این حضور دیدنی بود و پاسخی به یاوه‌گویی دیگران به‌ویژه رئیس‌جمهور آمریکا بود.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه اعلام آزاد کردن ایران از سوی رئیس‌جمهور آمریکا شرم‌آور بود، خاطرنشان کرد: بعد از این دیدند که حرف زشت و نامناسبی زدند و حرف خود را پس گرفتند و اعلام کردند که ایران سر جای خود قرار دارد و دلیلی برای اینکه ایران از بین برود وجود ندارد. رئیس جمهور ما درست گفت، آمریکا از ابتدای انقلاب قصد داشته ایران را به بند بکشد.

چمران تأکید کرد: آمریکا با جهان‌خواری خود وارد ایران شد و در سال‌های حکومت پهلوی دوم ثروت ایران را غارت کرد. آن‌ها باز هم می‌‌خواهند ایران را غارت کنند و آزادی برای آن‌ها به معنای غارت ایران است.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران به پرتاب ماهواره بر قائم ۱۰۰ به فضا اشاره کرد و گفت: این به معنای موشک‌های دور پرواز است و با توجه به اینکه آزمایش موفقیت‌آمیز بود، خود ما می‌توانیم پرتاب ماهواره‌ها را داشته باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار