معاون هماهنگ کننده سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان:

هوشیاری مردم باعث نابودی توطئه دشمنان می‌شود

زاهدان (پانا) - معاون هماهنگ‌کننده سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان عنوان کرد مردم باید هوشیارتر از همیشه توطئه دشمنان را نابود و نقش بر آب سازند.

کد مطلب: ۱۳۲۱۷۳۶
لینک کوتاه کپی شد
هوشیاری مردم باعث نابودی توطئه دشمنان می‌شود

نشست جهاد تبیین با موضوع مسائل روز جامعه با حضور سردار فقیری معاون هماهنگ کننده سپاه سلمان، سرهنگ نکویی مدیر سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه استان، سردار باغبانی عضو هیات مدیره جمعیت هلال احمر استان، مدیرعامل، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در جمعیت، معاونین و جمعی از پرسنل ، امدادگران و اعضای جوان در سالن آیت الله غیوری جمعیت هلال احمر استان برگزار شد.
سردار فقیری معاون هماهنگ کننده سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان گفت: از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی ایران که با سرنگونی رژیم پهلوی، اختیارات از آمریکا و ایادی استکبار گرفته شد، تمام سعی و تلاش خود و همچنین تجهیزات و امکانات خود را به میدان آوردند تا بتوانند به این انقلاب آسیب بزنند و در این امر از هیچ عملی کوتاهی نکردند، ولی به حمدالله همواره با عنایت خداوند و هوشیاری و بصیرت مردم فهیم ایران اسلامی با شکست مواجه شدند.

معاون هماهنگ کننده سپاه سلمان با اشاره به مشکلات جامعه تصریح کرد: مشکلاتی که هم اکنون در جامعه با آن روبرو هستیم در دولایه طبقه بندی شده است. اول؛ لایه طبیعی مشکلات است که برخواسته از نارضایتی مردم است و طبیعتا در هر صنفی مشکلاتی وجود دارد و باید به آن رسیدگی شود. دوم ؛ لایه غیرطبیعی مشکلات است که برخاسته از دشمنی دیرینه آمریکا و ایادی آن با مردم ایران و انقلاب است.

وی با بیان اینکه مقابله صحیح با این مشکلات آگاهی و بصیرت مردم را می طلبد گفت :باید مردم ما هوشیارتر از همیشه این توطئه های شوم دشمن رانابود و نقش برآب کنند و قطعا در این فتنه‌ها بار دیگر روسیاهی و ناکامی عاید بدخواهان این انقلاب خواهد شد.

فقیری با اشاره به وحدت به عنوان یکی از مهمترین عوامل پیروزی در همه مقاطع تاریخی بر اتحاد و همبستگی بیش از پیش مردم در این بحرانها تاکید کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار