مدیر‌ آموزش‌و‌پرورش‌ کلات:

معلم‌ موفق کسی است که آموزش و پرورش را توامان دنبال می‌کند

کلات (پانا) - مدیر آموزش و پرورش کلات خطاب به معلمان عنوان کرد در کلاس‌های درس از شیوه‌های نوین استفاده کنید تا یادگیری نیز تسهیل شود. معلم‌ موفق کسی است که آموزش و پرورش را توامان دنبال می‌کند.

کد مطلب: ۱۳۲۱۵۳۰
لینک کوتاه کپی شد
معلم‌ موفق کسی است که آموزش و پرورش را توامان دنبال می‌کند

به گزارش روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش کلات، با حضور رمضان پروانه مدیر دستگاه تعلیم و تربیت شهرستان، جلسات شورای دبیران و معلمان مدارس شهربانو اسماعیل پور روستای حاجی آباد، شهید جلایری روستای رباط، شهید ذوالفقاری روستای احمد آباد، متوسطه اول و ابتدایی شهید زیدانلو روستای کریم آباد به صورت جداگانه برگزار شد.

رمضان پروانه در این جلسات تشریح کرد: نقشه راه ما در آموزش و پرورش سند تحول بنیادین است و استفاده از همه ابعاد وجودی یک انسان مورد تاکید این سند راهبردی و مهم است. دانش آموزانی که قرار است در آینده وارد جامعه شوند باید تمام‌ساحتی تربیت شوند. خوشبختانه مدارس شهرستان کلات از منظر تعلیم و تربیت در جایگاه مطلوبی قرار دارند.

وی در ادامه، معلم را نقطه اتکای دانش آموز و اولیا دانست و بیان کرد: هر موفقیتی با وجود معلمان حاصل می شود. شرکت در طرح و برنامه ها، ارتباط با اولیا، توجه به تفاوت های فردی دانش آموزان، برگزاری جلسات با اولیا، تربیت تمام ساحتی، شناخت عوامل موثر در عقب ماندگی درسی، استفاده از شیوه های نوین در آموزش و ... از مباحثی بود که رمضان پروانه در جمع همکاران بیان کرد.

مدیر دستگاه تعلیم و تربیت شهرستان سپس تشریح کرد: مشارکت شما همکاران در طرح و برنامه می تواند اثربخش باشد، در کلاس های درس از شیوه های نوین استفاده کنید تا یادگیری نیز تسهیل شود. معلم‌ موفق،کسی است که آموزش و پرورش را توامان دنبال می کند.

این مقام مسئول خاطر نشان کرد: اولیا، شرکای اصلی ما در آموزش و پرورش هستند، ارتباط خود را با این

پروانه در پایان ضمن تقدیر از زحمات همکاران، بر شناخت و توجه به تفاوت های فردی دانش آموزان نیز تاکید کرد و گفت: امیدواریم در سال تحصیلی پیش رو با همفکری، همراهی، تلاش و انسجام شما همکاران و مدیران محترم مدارس، همچون سنوات گذشته شاهد رشد و پیشرفت دانش آموزان مان باشیم و باید هر مانعی که موجب عدم تعلیم و تربیت درست شود را کنار بگذاریم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار