خروش دانش‌آموزان قزوینی در پاسداشت حماسه ۱۳ آبان

قزوین(پانا)-دانش‌آموزان، دانشجویان و اقشار مختلف مردم قزوین امروز در روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و گرامیداشت روز دانش‌آموز، بار دیگر انزجار خود را از مستکبرین جهان فریاد زدند.

کد مطلب: ۱۳۲۱۳۱۹
لینک کوتاه کپی شد
خروش دانش‌آموزان قزوینی در پاسداشت حماسه ۱۳ آبان

مردم انقلابی و مؤمن به همراه دانش‌آموزان ولایت‌مدار امروز به مناسبت یوم‌الله 13 آبان در راهپیمایی استکبارستیزی شرکت کردند و با مشت‌های گره‌کرده خود علیه آمریکا و دشمنان مستکبر انقلاب اسلامی ایران شعار دادند.

شرکت کنندگان در آیین گرامیداشت ۱۳ آبان در شهر قزوین با سر دادن شعار‌های ضد استکباری از میدان میرعماد راهپیمایی خود را آغاز کرده و با عبور از خیابان‌های نادری و امام خمینی (ره) رهسپار مسجد النبی (ص) میعادگاه نماز جمعه شدند.

علاوه بر دانش آموزان و دانشجویان پرشور، جمع زیادی از خانواده شهدا و ایثارگران و جانبازان و مدیران دستگاه‌های اجرایی و نیرو‌های جان بر کف مسلح نیز به همراه دیگر اقشار در راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان در قزوین حضور دارند.

حجت الاسلام و المسلمین عبدالکریم عابدینی نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین، محمد مهدی اعلایی استاندار، فاطمه محمد بیگی، لطف الله سیاهکالی مرادی نمایندگان قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی از مسوولان حاضر در راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان قزوین هستند.

محمدامین اسدی یکی از دانش آموزانی که امروز در راهپیمایی ۱۳ آبان حضور داشت با بیان اینکه نسل ها شاید متفاوت باشند اما نسل دهه هشتادی هرگز تن به سازش نمی دهند.

وی افزود: فریب خوردن بخشی از فتنه است اما امروز نسل جوان و نوجوان ما با دیدن رد پای بدخواهان نظام و انقلاب درک کرده اند که این فتنه بسیار پیچیده است.

این دانش آموز با تاکید بر اینکه کنار انقلاب هستیم و از آن دفاع خواهیم کرد، اضافه کرد: دشمن فریب حضور عده قلیلی را خورده اما هزاران برابر بیشتر از آن جمعیت در صحنه دفاع از انقلاب حضور دارند.

همچنین در پایان این راهپمیایی دانش آموزان و حاضرین با قرائت قطعنامه ای تاکید کردند: گرامیداشت سیزدهم آبان ماه، روز ملی مبارزه با استکبار جهانی، امسال در حالی با مراسم هفتم جانسوز شهدای مظلوم حرم مطهر حضرت احمدابن‌موسی «علیهما السلام» تقارن یافته، که این جنایتِ شقاوت‌آمیز و سکوت مدعیان حقوق بشر، گواهی بر عمقِ کینه و تجسمِ شرارتِ طاغوتِ اعظم آمریکای سلطه گر و نشانی از دست دشمنِ آتش‌افروز و عوامل خائن، جاهل و غافل آن علیه ملت بزرگ ایران اسلامی بوده است.

همچنین امروز در دیگر مناطق استان قزوین نیز شاهد برگزاری راهپیمایی های با شکوهی بودیم. طنین مرگ بر امریکا در شهرستان های استان از جمله آبیک، تاکستان و الوند و همچنین دیگر شهرستان های استان به گوش می رسید.

بیش از ۳۰ نقطه در استان قزوین شاهد برپایی این راهپیمایی با شکوه و فریاد مرگ بر امریکا بود.

دانش آموز خبرنگار:حدیثه قدیمی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار