مدیرکل آموزش و پرورش استان سیستان و بلوچستان:

پیام حضور جوانان و نوجوانان در راهپیمایی ۱۳ آبان، ظهور نسل شهیدسلیمانی است

زاهدان (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان سیستان و بلوچستان در حاشیه مراسم راهپیمایی13آبان گفت حضور جوانان و نوجوانان در راهپیمایی امروز پیام روشنی برای دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران دارد و آن هم ظهور نسلی از شهید سلیمانی در گوشه گوشه این خاک پرگوهر است.

کد مطلب: ۱۳۲۱۲۸۲
لینک کوتاه کپی شد
پیام حضور جوانان و نوجوانان در راهپیمایی ۱۳ آبان، ظهور نسل شهیدسلیمانی است

حسنعلی میرعبدی در حاشیه مراسم راهپیمایی روز مبارزه با استکبار جهانی و در گفت‌وگو با پانا، با اشاره به حضور پرشور مردم در راهپیمایی روز ۱۳ آبان ماه اظهار کرد: آحاد مردم بالاخص دانش آموزان و فرهنگیان با حضور پر شور خود در راهپیمایی روز مبارزه با استکبار جهانی پاسخی محکم و قاطع به فتنه گران و استکبار دادند.

وی حضور پرشور نوجوانان و جوانان را نشان دهنده ولایتمداری مردم و انزجار از استکبار جهانی دانست و گفت: آمریکای جهانخوار برای رسیدن به منافع خود حاضر به ویران کردن بسیاری از کشورها است، به همین منظور مردم با آگاهی از روحیه استعمارگری و سلطه گری استکبار به مبارزه با دشمن خواهند پرداخت.

مدیر کل آموزش و پرورش استان در ادامه یکی از دلایل ایجاد آشوب در کشور توسط استکبار جهانی را تفرقه افکنی میان ملت‌ها دانست و افزود: در این روز باید ابعاد حرکت استکباری مستکبرین تبیین شود، زیرا دشمنان قصد دارند بین ملت‌ها تفرقه‌اکنی کنند تا به سلطه خودشان ادامه دهند.

وی با بیان اینکه ملت ایران با حضور خود در راهپیمایی ۱۳ آبان ماه پاسخی روشن به استکبار جهانی داده است، تصریح کرد: در اتفاقات اخیر در کشور عده‌ای خواسته یا ناخواسته فریب خورده و دست به آشوب در استان و کشور زدند و به مردم و خون شهدا خیانت کردند، ولی مردم با حضور خود در راهپیمایی روز مبارزه با استکبار جهانی پاسخی روشن به دشمن دادند و آن پیام ایستادگی و مقاومت بوده است.

دانش آموز خبرنگار:بهناز براهویی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار