پیام مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان به مناسبت 13 آبان

رشت (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان به مناسبت روز 13 آبان ماه، روز مبارزه با استکبارستیزی و روز دانش آموز، پیامی صادر کرد.

کد مطلب: ۱۳۲۰۷۷۷
لینک کوتاه کپی شد
پیام مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان به مناسبت 13 آبان

متن پیام محمد فایزی به این شرح است.

۱۳ آبان امسال، روز دانش آموز و روز مبارزه با استکبار جهانی را در حالی آغاز می‌کنیم که دشمنان در اندیشه تجربه ضربه دیگری بر ایران اسلامی هستند، تجربه ای که بیش از ۴۰ سال بارها و بارها تکرار شده و توطئه های آنان به خصوص در حوادث اخیر ناکام مانده است.

آموزش و پرورش در روز دانش آموز با مردم انقلابی و سرافراز ایران اسلامی عهد می‌بندد تا فرزندانی مقاوم و در تراز شهیدان و ایثارگران را برای تضمین ارزش‌های آینده این نظام الهی تربیت کند. نسلی که ظلم را نمی‌پذیرد و با آن مبارزه می‌کند.

۱۳ آبان که به عنوان روز ملی استکبارستیزی و روز دانش آموز نامگذاری شده است یادآور سه واقعه مهم در تاریخ معاصر ایران اسلامی است؛ تبعید حضرت امام(ره) در ۱۳ آبان ۱۳۴۳، به شهادت رساندن دانش آموزان در ۱۳ آبان ۱۳۵۷ و تسخیر سفارت آمریکا در ۱۳ آبان ۱۳۵۸ توسط دانشجویان پیرو خط امام(ره) از رخدادهایی است که زمینه ساز شکل گیری بزرگترین نهضت استکبارستیزی در جهان به رهبری حضرت امام خمینی (ره) شد.

اینجانب با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دانش آموز به ویژه شهید حسین فهمیده و شهدای حمله تروریستی حرم حضرت احمد بن موسی، ضمن محکوم کردن تحرکات کور دشمنان نظام، از همه آحاد جامعه به ویژه همکاران ارجمندم، فرهنگیان و دانش آموزان استان گیلان برای حضور گسترده در این راهپیمایی عظیم دعوت به عمل آورده تا یک بار دیگر علاوه بر نمایش انسجام و وحدت در حمایت از نظام اسلامی و بیعت مجدد با رهبر فرزانه انقلاب، انزجار و تنفر خود از اقدامات دشمنان نظام و فریب خوردگان آنان را اعلام کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار