امام جمعه شهرستان پردیس:

روز 13 آبان، یکی از پرافتخارترین ایام ایران است

پردیس (پانا) - امام جمعه شهرستان پردیس در آستانه روز 13 آبان، یکی از پر‌افتخارترین ایام ملی را روز 13 آبان و استکبار‌ستیزی برشمرد.

کد مطلب: ۱۳۲۰۶۰۸
لینک کوتاه کپی شد
روز 13 آبان، یکی از پرافتخارترین ایام ایران است

حجت الاسلام والمسلمین سید حسین حسینی تصریح کرد: 13آبان یعنی همه دانش‌آموزان همیشه برای استکبارستیزی هوشیارند و همه دانش آموزان پای کار این انقلاب هستند و لازم است تا آنان استکبار و دشمن را خوب بشناسند.

وی با اشاره به اینکه وظیفه ما این است که دشمن را به دانش‌آموزان بیشتر و بهتر بشناسانیم، تصریح کرد: وظیفه ما شناساندن مستکبرین عالم به نسل جوان است و لازم است تا ویژگی هایی که مستکبرین عالم دارند از جمله اینکه آنها هیچ ملتی را در کل دنیا آزاده، مستقل و آزادمرد نمی‌خواهند، در اختیار جوانان قرار دهیم.

امام جمعه شهرستان پردیس با بیان اینکه دشمنان ما می خواهند همه ملت ها را تحت سلطه خود بگیرند، اظهار کرد: این همه اتفاقات تلخی که دشمنان رقم می زنند برای این است که برنامه‌ریزی کرده‌اند تا دهه هشتادی‌ها، هفتادی‌ها و حتی دهه نودی‌ها، درگیر جنگ روایت ها شوند.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی با اشاره به اینکه روایت دشمنان مشخص است، اظهار کرد: روایت دشمن روایت استکبار است و دشمن اهداف و برنامه‌های شوم خودش را به دانش‌آموزان و به ملت ها تلقین می‌کند، تا ملت ها از خودباوری و استقلال و اعتقادات و باورهایی که دارند دست بردارند و این باعث تضعیف باورها و اعتقادات آنان شود.

وی با اشاره به اهمیت جشن ملی 13 آبان تصریح کرد: این جشن های ملی که به این شکل برگزار می شود برای این است که ما دشمن شناسی و دوست شناسی را در خود تقویت کنیم؛ دشمن یعنی همان استکبار و دوست ما همان انقلاب، ولایت، کشور عزیز و ملت غیرت‌مند و باصفای ما است را باید خوب بشناسیم.

امام جمعه شهرستان پردیس در رابطه با برنامه‌هایی که به مناسبت 13 آبان و استکبارستیزی در شهرستان پردیس برگزار خواهد شد نیز گفت: در تمام مدارس به مناسبت 13 آبان برنامه‌ها و جشن‌هایی به این مناسبت برگزار می‌شود و در کل در شهرستان برنامه راهپیمایی و تجمع روز 13 آبان که اعم از مردم و دانش آموزان هستند را داریم.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی در پایان افزود: روز 13 آبان که مقارن با نماز پر فیض جمعه می‌باشد ما به صورت مفصل و با برنامه‌های متنوع فرهنگی در خدمت ملت شریف شهرستان پردیس هستیم.

خبرنگار: سیمین رهبریان

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار