حاشیه‌نگاری دانش‌آموز خبرنگار پانا از دیدار با رهبری

وجود نورانی شما باعث ترس دشمنان می‌شود

تهران (پانا) - مدت ها بود که دلم شوق دیدار شما را طلب می‌کرد؛ دیداری که امروز با شما داشتم بهانه‌ای شد تا احساسات درونم را با شما بیان کنم .

کد مطلب: ۱۳۲۰۵۳۲
لینک کوتاه کپی شد
وجود نورانی شما باعث ترس دشمنان می‌شود

«ان الله اشتری من المؤمنین انفسهم و اموالهم بان لهم الجنة یقاتلون فی‌سبیل‌الله فیقتلون و یقتلون وعدا علیه حقا فی التوراة والانجیل والقرآن»؛ در حقیقت، خداوند از مؤمنان، جان و مالشان را به [بهای] اینکه بهشت برای آنان باشد، خریده است; [همان کسانی که] در راه خدا می جنگند و می کشند و کشته می شوند . [این] به عنوان وعده حقی در تورات و انجیل و قرآن بر عهده اوست.

(سوره توبه_ آیه 111)

اگر چشمان ناقابلم توفیق دیدار شما را به دست آورد بزرگترین آرزوی زندگی‌ام را برآورده کرد؛ این بود جملاتی که بارها ، قبل دیدار با شما با خودم می گفتم و مرور می کردم و امروز دیدمتان و با خودم گفتم : «ابهت و چهره نورانی شماست که دلیل ترس دشمنان است.»

من نوجوان دهه هشتادی و به عنوان یک خبرنگار پانا و بسیجی دغدغه‌مند برای انجام رسالت خود و مبارزه با رسانه دروغین دشمنان قول می‌دهم که این انقلاب را اوج خودش می رسانم نه از تهدید دشمن می‌ترسم و نه از هیاهو او، اجازه دهید دشمنان هر چه می‌خواهند بگویند آنها که چیزی برای گفتن ندارند و تنها ظاهر پلید خود را نشان می‌دهند و خودشان را خسته می کنند صحبت‌های آنها نمی تواند از عشق ما به شما کم کند.

من نوجوان دهه هشتادی تا جان در بدن دارم پشت این انقلاب ماننده کوه استوار می‌مانم و نمی گذارم که تهدیدها و دروغ‌های دشمنان پایه‌های این انقلاب را ضعیف کند .

حادثه تلخ و تأسف بار تروریستی که در حرم حضرت احمد بن موسی علیه‌السلام منجر به شهادت هموطنان عزیز کشور شد به جهانیان ثابت کرد که دشمنان هیچ وقت به دنبال منافع ایران نبودند و نخواهند بود و این بزرگترین دروغ دشمنان به مردم ایران بود .

دشمنان به خیال باطل خود گمان می کردند که می‌توانند بین مردم ایران و قوم‌های مختلف تفرقه ایجاد کنند و مردم ایران را در مقابل یکدیگر قرار دهند اما ما نوجوانان دهه هشتادی ثابت کردیم که همه با هم متحد هستیم و به کوری چشم دشمنان این اتحاد را مستحکم تر خواهیم کرد .

* نایب رئیس کنگره ملی بسیج دانش‌آموزی و دانش‌آموز خبرنگار؛کیمیا قارلقی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار