قائم مقام معاون وزیر در سازمان دانش‌آموزی اعلام کرد؛

آغاز اردوهای راهیان پیشرفت با حضور دانش‌آموزان در انستیتو پاستور و پارک ملی هوافضا

دوره‌های آموزش روایتگری برای دانش‌آموزان عضو سازمان دانش‌آموزی برگزار می‌شود تا آن‌ها پس از حضور در اردوهای راهیان پیشرفت، روایتگر دستاوردهای غرورآفرین ایران اسلامی برای دوستان، خانواده و مردم منطقه خود باشند

تهران (پانا) - قائم مقام معاون وزیر در سازمان دانش‌آموزی با اشاره به آغاز برگزاری اردوهای راهیان پیشرفت ایران اسلامی گفت جمعی از دانش‌آموزان عضو این سازمان امروز از مجموعه‌های انستیتو پاستور و نمایشگاه دائمی پارک ملی هوافضا بازدید می‌کنند.

کد مطلب: ۱۳۲۰۴۱۰
لینک کوتاه کپی شد
آغاز اردوهای راهیان پیشرفت با حضور دانش‌آموزان در انستیتو پاستور و پارک ملی هوافضا

حسین عبادتی در گفت‌وگو با پانا اظهار داشت: بعد از توصیه‌ ریاست محترم جمهوری مبنی بر ضرورت آشنایی هرچه بیشتر دانش‌آموزان ایران اسلامی با دستاوردهای بزرگ و افتخارآمیز جمهوری اسلامی ایران در عرصه‌های مختلف، برگزاری اردوهای راهیان پیشرفت ایران اسلامی برای دانش‌آموزان از همین هفته آغاز شده است.

وی افزود: امروز دانش‌آموزان عضو سازمان دانش‌آموزی با حضور در مجموعه‌های انستیتو پاستور و نمایشگاه دائمی پارک ملی هوا فضا با پیشرفت‌ها، افتخارات و دستاوردهای غرورآفرین کشور عزیزمان در زمینه‌های علمی و پزشکی و همچنین در بخش‌های موشکی، پدافند هوایی، پهپادی و عملیات هوایی آشنا خواهند شد.

قائم مقام معاون وزیر در سازمان دانش آموزی ادامه داد: دانش‌آموزان عضو سازمان دانش‌آموزی پس از دیدار ماندگار و پرشور روز گذشته با مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی)، سرشار از انگیزه و امید برای ساختن ایران قوی و حفاظت از آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی هستند.

عبادتی تصریح کرد: این دانش‌آموزان که از سراسر کشور و با شوق دیدار رهبر عزیز خود به تهران آمده‌اند، امروز با حضور در اردوی راهیان پیشرفت ایران اسلامی، بیش از پیش به هویت ملی و دینی خود افتخار می‌کنند و قطعا پس از بازگشت به شهر و دیار خود، روایتگر این افتخارات و دستاوردها برای دوستان و خانواده خود خواهند بود.

وی با بیان اینکه عصر امروز یک دوره رسانه‌ای و خبرنگاری با محوریت "روایتگری" برای این دانش‌آموزان برگزار می‌شود، گفت: ما معتقدیم دانش‌آموزان علاوه بر حضور در اردوهای راهیان پیشرفت، باید مجهز به ابزار و سلاح روایتگری باشند تا بتوانند آنچه از پیشرفت‌ها و دستاوردهای بزرگ انقلاب اسلامی را به چشم دیده‌اند، در فضای رسانه‌ای و جمع‌های دوستانه، خانوادگی و اجتماعات بزرگ‌تر برای همگان بازگو و روایت کنند. بنابراین خبرگزاری پانا به عنوان بازوی رسانه‌ای سازمان دانش‌آموزی از ظرفیت مربیان باانگیزه و خبرنگاران باتجربه خود برای تداوم و توسعه آموزش‌‌های رسانه‌ای به ۶۴ هزار دانش‌آموز خبرنگار خود در این مسیر بهره می‌گیرد و امروز نیز دوره آموزش رسانه‌ای و خبرنگاری با محوریت هنر روایت‌گری برای جمعی از دانش‌آموزان عضو سازمان دانش‌آموزی برگزار می‌شود.

قائم مقام معاون وزیر در سازمان دانش‌آموزی اضافه کرد: برگزاری اردوهای راهیان پیشرفت و نیز دوره‌های آموزش روایتگری جزو اولویت‌ها و برنامه‌های اصلی سازمان دانش‌آموزی قرار گرفته است تا هرچه بیشتر شاهد آشنایی نسل جدید با دستاوردها و پیشرفت‌های ایران اسلامی در عرصه‌های مختلف علمی، پزشکی، نظامی و... باشیم و این دستاوردها از زبان همین کودکان و نوجوانان برای جامعه بازگو شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار