فرماندار شهرستان اسلامشهر:

نوجوانان و جوانان ما می‌بایست تاریخ را با سند و آگاهی بشناسند

اسلامشهر(پانا) - فرماندار شهرستان اسلامشهر در مراسم نواخته‌شدن زنگ استکبار‌ستیزی گفت امروز نوجوانان‌ و جوانان ما می‌بایست تاریخ را با سند و آگاهی شناخته و به آیندگان نیز به همین صورت انتقال دهند.

کد مطلب: ۱۳۲۰۳۶۶
لینک کوتاه کپی شد
نوجوانان  و جوانان ما می‌بایست تاریخ را با سند و آگاهی بشناسند

حسین حبیبی، فرماندار شهرستان اسلامشهر در جریان مراسم نواخته شدن زنگ استکبار ستیزی و گرامی‌داشت ۱۳ آبان که در آموزشگاه مشکوه نور آموزش و پرورش اسلامشهر برگزار شد، در سخنانی با نکوداشت یاد و خاطره دانش‌آموزان شهید حادثه تروریستی شیراز اظهار کرد: امام راحل برای نجات ملت ایران ۱۵ سال دوری از وطن را قبول کرد و در تبعید به سر برد و ادامه داد،امروز نوجوانان و جوانان ما می‌بایست تاریخ را با سند و آگاهی شناخته و به آیندگان نیز به همین صورت انتقال دهند.

حبیبی تصریح کرد: شبکه‌های ضد انقلاب به دروغ ادعای، زن، زندگی و آزادی را سر می‌دهند و این در حالی است که اصلاً کوچکترین اعتقادی به موضوع ندارند و این بزرگترین طنز تلخ تاریخ ما است.

وی به دانش‌آموزان توصیه کرد: با مطالعه و آگاهی و بهره‌گیری از کلام حاج قاسم سلیمانی که فرصت در دل بحران‌ها است، فرصت‌ها را دریابید و در سربلندی آینده ایران اسلامی شریک سهیم باشید.

در این مراسم اکبر قنبری، مدیر آموزش و پرورش اسلامشهر نیز در سخنانی بیان کرد:دانش‌آموزان آموزش و پرورش اسلامشهر با حضور در جشنواره‌های قرآنی،فرهنگی، پرسش مهر ۱۴۰۰ و ورزشی رتبه‌های اول کشوری و استانی را کسب کردند و باعث افتخار شهرستان اسلامشهر شدند.

در این مراسم امام جمعه و نماینده ولی فقیه، فرمانده نیروی انتظامی، بخشدار مرکزی، رئیس سازمان فرهنگی، هنری و ورزشی شهرداری اسلامشهر،مدیرآموزش و پرورش اسلامشهر، نماینده اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان استان تهران و سایر مسئولان نیز حضور داشتند.

خبرنگار:ساسان حق شناس

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار