استاندار سمنان:

سپاه استان، تلاش قابل‌توجهی جهت احیای واحدهای تولیدی راکد انجام داد

سمنان (پانا) - استاندار سمنان با بیان اینکه امنیت امروز استان‌ را مدیون جانفشانی شهدا و همدلی و اتحاد دستگاه‌های نظامی، انتظامی و امنیتی دانست و گفت سپاه پاسداران استان، تلاش قابل توجهی را در جهت احیای واحدهای 100 درصد راکد به انجام رساند که از تلاش این عزیزان قدردانی و تشکر می‌کنم.

کد مطلب: ۱۳۲۰۱۰۵
لینک کوتاه کپی شد
سپاه استان، تلاش قابل‌توجهی جهت احیای واحدهای تولیدی راکد انجام داد

سیدمحمدرضا هاشمی، در جلسه قرارگاه محرومیت‌زدایی استان سمنان که در سالن سردار شهید حاج قاسم سلیمانی ساختمان معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری سمنان برگزار شد، با اشاره به تلاش‌های خالصانه و دلسوزانه مسئولان در راستای بهبود وضع عمومی و رفع معضلات استان اظهار کرد: امید است که همه ما با انجام کار جهادی و داشتن روحیه بسیجی بتوانیم در راستای گره‌گشایی از مشکلات مردم گام برداریم.

وی با اشاره به در پیش بودن روز ملی مبارزه با استکبار جهانی گفت؛ ۱۳ آبان، یکی مناسبت‌های مهم ایران اسلامی است و بی‌تردید رخداد انجام‌شده در این مناسبت، یکی از مهم‌ترین رویدادهای تاریخ ایران اسلامی محسوب می‌شود.

رئیس شورای تامین استان، ضمن قدردانی از حضور مؤثر و آگاهانه مردم در عرصه‌های مهم سیاسی و اجتماعی کشور گفت: مردم استان با حضور در راهپیمایی بعد از نماز جمعه هفته گذشته، بذر یأس و ناامیدی را بر دل دشمنان نشاندند.

هاشمی با تأکید بر اینکه تلاش تمامی مسئولان استان سمنان در راستای ایجاد رضایت‌مندی در اقشار مختلف مردم است، بیان کرد: ما قدردان بصیرت، آگاهی و هوشیاری مردم این استان هستیم.

وی، امنیت امروز استان سمنان را مدیون جان‌فشانی شهدا و همدلی و اتحاد دستگاه‌های نظامی، انتظامی و امنیتی دانست و گفت: سپاه پاسداران استان، تلاش قابل‌توجهی را در احیای واحدهای تولیدی 100 درصد راکد به انجام رساند که از تلاش آنها قدردانی می‌کنم.

استاندار سمنان با اشاره به برگزاری رزمایش «جهادگران فاطمی ۲» در 28 آبان‌ماه سال جاری خواستار همکاری همه‌جانبه تمامی دستگاه‌ها با مجریان این رزمایش شد و عنوان کرد: تمام ادارات کل استان، لیست پروژه‌های مصوب خود در راستای محرومیت‌زدایی را به سپاه استان ارائه کنند.

هاشمی از سردار دامغانی، فرمانده سپاه استان سمنان و همکاران پرتلاش وی به‌واسطه داشتن روحیه جهادی و مشارکت فعال در تحقق برنامه‌های استان قدردانی کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار