از سوی مدیرکل آموزش و‌پرورش شهرستان‌های استان تهران انجام شد:

ابلاغ حکم رئیس و‌نائب رئیس کمیته همکاری‌های حوزه علمیه و آموزش وپرورش رودهن

رودهن(پانا) - مدیرکل آموزش و‌ پرورش شهرستان‌های استان تهران، کمیته همکاری‌های حوزه علمیه و آموزش و پرورش را تشکلی معرفی کرد که در جهت پیشبرد اهداف اسلامی و تربیت معنوی دانش‌آموزان در راستای منویات رهبر انقلاب اسلامی تشکیل و‌ فعالیت می‌کند‌.

کد مطلب: ۱۳۲۰۱۰۰
لینک کوتاه کپی شد
ابلاغ حکم رئیس و‌نائب رئیس  کمیته همکاری‌های حوزه علمیه و آموزش وپرورش رودهن

با حضور مسعود بهرامی، مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، حجت‌الاسلام سیدمحمد حسینی دزفولی امام جمعه بخش رودهن، رضا جوکار رییس کمیته همکاری حوزه علمیه و آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، سعید دهنویی، معاون پرورشی و تربیتی اداره کل آموزش و پرورش و زهرا رستمی، مدیر و مهدی حبیبی معاون پرورشی آموزش و پرورش رودهن، طی جلسه‌ای در دفتر امام جمعه رودهن، ابلاغ رئیس کمیته همکاری حوزه علمیه و آموزش و‌پرورش به حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمد حسینی دزفولی امام جمعه رودهن و زهرا رستمی مدیر آموزش و‌پرورش منطقه به عنوان «نائب رئیس کمیته همکاری‌های حوزه و‌آموزش و‌پرورش رودهن»، اهدا شد.

در این جلسه مسعود بهرامی مدیرکل آموزش و‌پرورش شهرستان‌های استان تهران گفت: پیوند دو نهاد حوزه علمیه و‌آموزش و‌پرورش در جهت ارتقای کیفیت تعلیم و تربیت اسلامی در مدارس و در راستای تربیت اخلاقی و دینی نسل‌های بعدی در یک جامعه اسلامی است و با این هدف این دو باهم فعالیت و همکاری می‌کنند.

وی افزود: مسلما همکاری‌های هدفمند این دو حوزه در جهت تحقق سند تحول بنیادین آموزش و پرورش بسیار مفید واقع می‌شود و تحقق اهداف آموزشی و تربیتی را در مسیری بسیار محقق‌تر و قابل وصول‌تر قرار خواهد داد.

در این جلسه زهرا رستمی مدیر آموزش و‌پرورش رودهن بیان کرد: بدون شک فعالیت در این کمیته و‌توسعه‌ آن در مدارس و بین دانش‌آموزان، آثار معنوی و تربیتی دینی، اخلاقی باخود به ارمغان خواهد آورد و اجری معنوی را در کالبد حیات طیبه روانه آموزش و پرورش خواهد کرد.

لازم به ذکر است در این حکم که ازطرف مسعود بهرامی مدیرکل آموزش و‌پرورش شهرستان‌های استان تهران و رضا جوکار امام جمعه شهرقدس و رئیس این کمیته ابلاغ شده است؛ از زهرا رستمی مدیر آموزش و پرورش خواسته شده است که با استعانت از پروردگار منان، زمینه اجرای منویات رهبر فرزانه انقلاب در راستای بیانیه گام دوم انقلاب و ظهور امام زمان(عج) را در مدارس فراهم کند.

خبرنگار : زهره صفرزاده

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار