چمران: نیمی از تونل امیرکبیر مسدود است

تهران (پانا) - رئیس شورای شهر تهران گفت نیمی از تونل امیرکبیر مسدود است و به‌دلیل اینکه ترافیک در سه راه امین‌حضور ایجاد نشود مسدود شده است.

کد مطلب: ۱۳۱۹۸۲۱
لینک کوتاه کپی شد
چمران: نیمی از تونل امیرکبیر مسدود است

مهدی چمران در حاشیه برگزاری یکصدودومین جلسه شورای شهر تهران در جمع خبرنگاران در خصوص افتتاح پارکینگ امیرکبیر و کار امتداد بزرگراه یادگار امام، اظهار کرد: پارکینگ امیرکبیر آماده است و ان‌شاءالله شروع به کار می‌کند. البته این پارکینگ در منطقه حساسی واقع شده و می‌تواند از اتومبیل‌های فراوانی پذیرش کند.

وی با اشاره به کار امتداد بزرگراه یادگار امام نیز گفت: کار امتداد این بزرگراه هم شروع شده و امیدواریم که در زمان‌بندی که مدنظر است به نتیجه مثبتی برسیم. من امیدوارم و خیلی تاکید دارم انشاءالله به زودی دیداری از نزدیک در خصوص این پروژه خواهم داشت.

چمران تصریح کرد: گزارش عملیاتی درباره پروژه امتداد یادگار امام و اینکه کار در چه مرحله‌ای است به ما نرسیده است اما طبق پیگیری‌های صورت گرفته، کار بر روی این بزرگراه در حال انجام است و مشغول به کار هستند و هم از داخل پادگان جی و هم از طرف منطقه 18 بزرگراه شهید بروجردی نیز کارها در حال انجام است و انشاءالله در سال آینده این پروژه بزرگ به نتیجه برسد.

رئیس شورای شهر تهران ادامه داد: تونل امیرکبیر نیمی از آن مسدود است و به دلیل اینکه ترافیک در سه راه امین‌حضور ایجاد نشود مسدود شده است و به دلیل شرایط خاصی که دارد، باید آن را با این شرایط خاص تطبیق بدهیم.

چمران در پاسخ به سوالی مبنی بر ساخت و سازهای غیرمجاز در هفته‌های اخیر در برخی از مناطق تهران گفت: در منطقه 5 (مرادآباد)‌ نیز کار تخریب انجام شد. امیدواریم که در مناطق 19 و 18 نیز این برنامه با قدرت ادامه یابد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار