معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران خبر داد:

صدور احکام رتبه‌بندی معلمان شهرستان‌های استان تهران تا پایان آبان‌

تهران (پانا) - معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، از بررسی و نهایی‌کردن رتبه‌های یک تا پنج معلمان، توسط هیأت‌های ممیزه در سطوح منطقه، استان و حوزه ستادی و صدور احکام جدید بر اساس آن تا پایان آبان‌، خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۱۹۲۷۱
لینک کوتاه کپی شد
صدور احکام رتبه‌بندی معلمان شهرستان‌های استان تهران تا پایان آبان‌

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، مهدی نیک‌فر، معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران با بیان این خبر، گفت: با عنایت به اجرای قانون نظام رتبه‌بندی معلمان که فرایند آن از اردیبهشت ماه آغاز شده، کارگروه رتبه‌بندی و هیأت ممیزه آن در سطوح مختلف ستاد تا منطقه تشکیل شده است.

وی افزود: با توجه به ثبت و بارگذاری اطلاعات و مدارک معلمان در سامانه رتبه‌بندی، لازم است مدیران مدارس تا روز دوشنبه، 9 آبان ماه نسبت به بررسی و تأئید نهایی مستندات معلمان اقدام کنند.

معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، با اشاره به بارگذاری فیلم‌های آموزشی نحوه بررسی مستندات در کانال‌های ارتباطی آموزش و پرورش، تصریح کرد: جلسه هماهنگی با مدیران مدارس جهت تسریع و تسهیل کار، در بستر شاد برگزار خواهد شد.

نیک‌فر خاطرنشان کرد: رتبه‌های یک تا پنج توسط هیأت‌های ممیزه در سطوح منطقه، استان و حوزه ستادی بررسی و نهایی می‌شود و براساس آن، احکام جدید همکاران، تا پایان آبان ماه جاری صادر خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار