نمایندگان جوامع ادیان توحیدی در مجلس طی بیانه‌ای تاکید کردند؛

جنایت خونبار در حرم شاهچراغ برادری دینی و وحدت ملی را هدف گرفته است؛ ضرورت مجازات عاملان، مصوبان و طراحان

تهران (پانا) - نمایندگان جوامع ادیان توحیدی در مجلس در بیانیه‌ای فاجعه تروریستی رخ داده در شیراز که منجر به کشته و زخمی شدن شماری از نمازگزاران حرم شاهچراغ شد؛ محکوم کردند.

کد مطلب: ۱۳۱۹۰۹۹
لینک کوتاه کپی شد
جنایت خونبار در حرم شاهچراغ برادری دینی و وحدت ملی را هدف گرفته است؛ ضرورت مجازات عاملان، مصوبان و طراحان

نمایندگان جوامع ادیان توحیدی در مجلس شورای اسلامی طی بیانه ای فاجعه تروریستی رخ داده در شیراز که منجر به کشته و زخمی شدن شماری از نمازگزاران حرم شاهچراغ شد را محکوم کردند که متن آن به شرح ذیل است؛

ملت شریف ایران همیشه با دسایس خارجی و داخلی مواجه بوده که شریرترین جلوه آنها اعمال تروریستی است که قربانیان و شهیدان بسیاری را به جای نهاده است. اما اراده راسخ ملت که بر استقلال خواهی، آزادگی و ایمان دینی مبتنی بود پابرجا و استوار ماند و مانده است.

تروریسم در دو دهه اخیر نمادی لگام گسیخته به خود گرفته و بابهره گیری از پیچیدگی های منطقه ای و اعتراضات و دغدغه اجتماعی، به ابزاری جدید برای فشار بر ایران عزیز و مقاومت آن و رهپویی و توسعه خواهی مردم گشته است. اما تروریسم کور و حقیر، عقده‌گشا و آلوده به تعصبات بی‌بنیان دینی آنچنان کریه المنظر و ضد انسانی است که حتی به کودکان، زنان و مردان بی گناه نیز رحم نمی کند و مردم دلخسته و مومن را که در خلوت خود از بن جان با خدای یکتا راز و نیاز می کنند، دیو صفت و ددمنشانه به خاک و خون می کشد.

جنایت خونبار و مشمئز کننده روز چهارشنبه، چهارم آبان ماه جاری در حرم شاهچراغ شیراز، ملت، حاکمیت، دین، برادری دینی و وحدت ملی را هدف گرفته است؛ خباثتی از سر عجز و زبونی و بی هویتی که آلت دست دشمنان ملت بزرگ ایران است.

ما نمایندگاه جوامع ادیان توحیدی در مجلس شورای اسلامی از سوی خود و جوامع ادیان توحیدی، این جنایت شوم را به شدت محکوم کرده و از مقامات مسئول کشور می خواهیم هرچه سریعتر عاملان، مصوبان و طراحان این سبعیت را شناسایی و به مجازات قانونی برسانند.

در اینجا مراتب تسلیت قلبی خود را به ملت بزرگ ایران و خانواده های داغدار این شهیدان ابراز نموده و از درگاه خداوند یکتا علو درجات و آمرزش و آرامش برای این شهیدان مسئلت می نماییم.

-همایون سامه یح نجف آبادی-نماینده ایرانیان کلیمی

-روبرت بگلریان-نماینده ایرانیان مسیحی ارمنی اصفهان و جنوب کشور

-اسفندیار اختیاری-نماینده ایرانیان زرتشتی

- شارلی انویه تکیه-نماینده ایرانیان مسیحی آشوری و کلدانی

- آرا شاوردیان-نماینده ایرانیان مسیحی ارمنی تهران و شمال کشور.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار