معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش خراسان رضوی:

مدیریت مدارس سمپاد از حساس‌ترین مدیریت‌هاست

مشهد(پانا) - معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش خراسان رضوی در جلسه مدیران سمپاد گفت حساس‌ترین نوع مدیریت، مدیریت مدارس سمپاد است؛ به جهت اینکه جمعی از نخبگان را باید به یک اغنای فکری و علمی برسانیم. دانش‌آموزان مدارس سمپاد همیشه در جستجوی علم و حقیقت هستند.

کد مطلب: ۱۳۱۹۰۸۶
لینک کوتاه کپی شد
مدیریت مدارس سمپاد از حساس‌ترین مدیریت‌هاست

محمود رضایی، معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش خراسان رضوی در جلسه مدیران سمپاد گفت: حساس ترین نوع مدیریت، مدیریت مدارس سمپاد است؛ به جهت اینکه جمعی نخبگان را باید به یک اغنای فکری و علمی برسانیم. دانش آموزان مدارس سمپاد همیشه در جستجوی علم و حقیقت هستند.

وی افزود: مهم ترین مسئله دانش آموزان در اینجا، هدایت تحصیلی است. ما رسالت بزرگی داریم که مدیریت سرنوشت دانش آموزان در متوسطه اول و دوم است، مخصوصا در متوسطه اول تا دانش آموزان خودشان را بشناسند.

رضایی اظهار کرد: شناسایی، جذب و نگهداشت دانش آموزان استعداد درخشان از بزرگ ترین رسالت های مدیران است. باید امید آفرینی، اعتماد، انگیزه و خودباوری را در این دانش آموزان ایجاد کنیم.

وی در پایان گفت: از تمامی مسئولین و مدیران مدارس استعداد درخشان استان که باعث برافراشته شدن پرچم جمهوری اسلامی ایران در میادین علمی جهان می شوند و دل مردم ایران و خانواده نظام تعلیم و تربیت را شاد می کنند، تشکر می کنم.

دانش آموز خبرنگار: حسنا داریوش

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار