سپاهان قهرمان لیگ تفنگ و تپانچه مردان شد

تهران (پانا) - تیم سپاهان به مقام قهرمانی لیگ‌های تیراندازی در رشته‌های تفنگ و تپانچه مردان دست یافت.

کد مطلب: ۱۳۱۸۹۲۵
لینک کوتاه کپی شد
سپاهان قهرمان لیگ تفنگ و تپانچه مردان شد

آخرین دیدار از پانزدهمین دوره لیگ برتر تپانچه مردان و دیدار معوقه از هفته پنجم این مسابقات امروز جمعه،در سالن تیراندازی آزادی برگزار شد. در این دیدار سپاهان برابر نوید ایران جوان قرار گرفت و برابر این تیم شکست خورد اما با ۲۱ امتیاز به عنوان قهرمانی این دوره از مسابقات دست یافت.

شهید لطفی هوافضای سپاه و هیات همدان نیز ۱۷ امتیاز کسب کردند که با توجه به نتیجه دیدار رودررو، شهید لطفی هوا فضای سپاه نایب قهرمان شد و هیات همدان در جایگاه سوم ایستاد.

آخرین دیدار از پانزدهمین دوره لیگ برتر تفنگ مردان و دیدار معوقه از هفته پنجم مسابقات نیز امروز برگزار شد و سپاهان برابر هیات ایلام قرار گرفت و به برتری رسید.با پایان مسابقات سپاهان با ۲۰ امتیاز قهرمان شد. ایلام با ۱۶ امتیاز و نزاجا با ۱۲ امتیاز در رده‌های دوم و سوم قرار گرفتند.

در هفته چهارم لیگ برتر تپانچه زنان نیز تیم‌های هیات مازندران و کرمان به ترتیب برابر هیات البرز و مقاومت به برتری رسیدند، هیات قم از سد فولاد هرمزگان گذشت و هیات فارس مقابل آبتین به پیروزی دست یافت. در بخش انفرادی و در فینال این مسابقات زینب طوماری و گلنوش سبقت الهی هر دو از هیات فارس برابر هم قرار گرفتند که در پایان سبقت‌الهی با نتیجه ۱۶ بر ۱۲ به برتری رسید و در جایگاه نخست ایستاد و طوماری دوم شد. سارا میرابی از فولاد هرمزگان در رده سوم قرار گرفت.

دور پنجم مسابقات آزاد اهداف پروازی در رشته اسکیت نیز برگزار شد و علی دوستی از مازندران در جایگاه نخست ایستاد، مرتضی یحیی پور از مازندران دوم شد و فرشید عبدالمحمدی از ایلام در رده سوم قرار گرفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار