پیام تسلیت رئیس مجلس دانش‌آموزی فارس در پی حادثه تروریستی شیراز

این حادثه تروریستی نشان از ناامیدی دشمنان از ایجاد ناامنی است

شیراز (پانا) - رئیس مجلس دانش‌آموزی فارس در پی شهادت تعدادی از دانش‌آموزان شیرازی در حادثه تروریستی حرم مطهر شاهچراغ (ع) با محکوم کردن این اقدام کوردلانه، شهادت زائران حرم مطهر را به تمام دانش‌آموزان و خانواده‌های ایشان تسلیت گفت.

کد مطلب: ۱۳۱۸۸۰۲
لینک کوتاه کپی شد
این حادثه تروریستی نشان از ناامیدی دشمنان از ایجاد ناامنی است

در متن پیام محمد مهدی امینیان آمده است:

«ولا تحسبن الذین قتلوا فی سبیل الله امواتا بل احیاء عند ربهم یرزقون» (169 آل عمران)

«باز هم صدای مظلومیت هم وطنان عزیزمان این بار در صحن و سرای حرم مطهر حضرت احمد ابن موسی علیه‌السلام پیچید و آهی بر دل همه نشاند.
این حادثه تروریستی تلخ و کوردلانه، نشان از ناامیدی دشمنان اسلام و انقلاب از ایجاد ناامنی و اختلاف میان مردم شریف ایران دارد که ملت آگاه ایران اسلامی با شناخت شرایط حساس کشور بار دیگر حمایت و همراهی خود را در حفظ امنیت این مرز و بوم و صیانت از اسلام و انقلاب به رخ دشمنان خواهند کشید.
بی شک ایران عزیز مهد حسین فهمیده‌ها و علی لندی‌ها و هزاران دانش‌آموز امثال آنهاست که در راه اقتدار این نظام و انقلاب لحظه‌ای تعلل نخواهند کرد.
شهید سعید است و شهادت سعادتی که نصیب بزرگمردان خدا خواهد شد.
اینجانب نیز به نمایندگی از جامعه دانش‌آموزان استان فارس شهادت ناجوانمردانه شهدای گرانقدر حادثه تروریستی حرم حضرت احمد ابن موسی علیه‌السلام را خدمت امام عصر و همچنین خانواده‌های معظم و معزز شهدا تبریک و تسلیت عرض می‌کنم.
اگرچه جای شهدای گرانقدر دانش‌آموز در کلاس درس خالیست، اما آنان سرمشقی از آزادی و آزادگی برای همکلاسی‌های خود خواهند شد. بنابراین یاد و خاطره ۳۶ هزار شهید دانش‌آموز بالاخص شهدای گرانقدر حادثه اخیر شهیدان «محمدرضا کشاورز» «آرشام سرایداران» و «علی اصغر لری گویینی» را گرامی می‌داریم.
روحشان قرین رحمت الهی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار