جلسه توجیهی کنگره ملی 313 و سازماندهی اعضای سازمان دانش‌آموزی به صورت ویدیو کنفرانس در اصفهان

اصفهان (پانا) - جلسه توجیهی کنگره ملی 313 و جذب و سازماندهی اعضا و مربیان سازمان دانش‌آموزی با حضور مسئولین و کارشناسان سازمان دانش‌آموزی به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد.

کد مطلب: ۱۳۱۸۷۹۹
لینک کوتاه کپی شد
جلسه توجیهی کنگره ملی 313 و سازماندهی اعضای سازمان دانش‌آموزی به صورت ویدیو کنفرانس در اصفهان

در این جلسه اکبر رحمتی، مدیر سازمان دانش آموزی استان اصفهان گفت: طرح 313 به‌عنوان یک برنامه تربیتی و فرهنگی موجب تقویت هویت بومی، ملی و اسلامی دانش‌آموزان می‌شود و به شکل‌گیری تشکیلات درون‌مدرسه‌ای در راستای تحقق اهداف متعالی انقلاب اسلامی کمک می‌کند؛ همچنین دانش‌آموزان در جریان اجرای این برنامه‌های فرهنگی، سازماندهی می‌شوند.

در ادامه حجت الاسلام والمسلمین امید رضا بصیری، مسئول اجرای طرح 313 در اصفهان گفت: در کنگره ملی 313 ابتدا شخصت های تمدن ساز هر شهر، منطقه، روستا و مرکز استان انتخاب می شوند و اسامی به مدارس ارسال می شود، پس از ارسال اسامی دانش آموزان با همراهی مربیان، معاونین پرورشی و مسئولین سازمان آغاز به تحقیق و بررسی شخصیت های انتخابی می کنند و در مورد آنها، آثار، مقبره‌شان می‌نویسند و اگر در قید حیات باشند با خود شخص مصاحبه انجام می دهند.

وی ادامه داد: آثار برتر به کشور ارسال می شود و در قالب یک کنگره ملی، دامش آموزان منتخب گرد هم می آیند و آثار منتخب انتخاب می شود.

در ادامه راضیه صادقیان، کارشناس سازمان دانش آموزی در مورد نحوه فرایند جذب و سازماندهی توضیحاتی ارائه داد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار