معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش:

نوجوانان را برای بازیابی هویت‌شان یاری کنیم

خدمت به قرآن بهترین افتخار و بالاترین نعمت به شمار می‌آید / یکی از مشکلات امروز ما، قطع ارتباط با نوجوان است

اصفهان (پانا) - معاون وزیر آموزش و پرورش گفت بالاترین حد نعمت‌هایی که خداوند به انسان هدیه می‌دهد، همین است که خدمتگزار قرآن باشد.

کد مطلب: ۱۳۱۸۶۰۷
لینک کوتاه کپی شد
نوجوانان را برای بازیابی هویت‌شان یاری کنیم

اصغر باقرزاده در جریان برگزاری ششمین دوره توانمندسازی مدیران دارالقرآن سراسر کشور گفت: شما از بین همه خدمت‌هایی که وجود دارد، خدمت به قرآن را انتخاب کردید و بالاترین حد نعماتی که خداوند به من و شما هدیه می‌دهد، همین است که خدمتگزار قرآن باشیم و در مسیر ترویج مفاهیم متعالی قرآنی حرکت کنیم.

وی افزود: یکی از مشکلات امروز ما، قطع ارتباط با نوجوان است. به این ‌معنا که بخشی از نوجوانان کشورمان با بازی‌های مجازی، رسانه‌های صوتی و تصویری و شبکه‌های تلویزیونی غیر از جمهوری اسلامی ایران سرگرم شده‌اند؛ بنابراین زمانی که ورودی اطلاعات و سرگرمی نوجوانان ما در دست افرادی است که مفاهیم خودشان را بارگذاری می‌کنند، مغز تحلیل کننده‌ نوجوان دیگر دست من و شما نیست.

معاون وزیر آموزش و پرورش ادامه داد: نکته مهم و اساسی در خصوص هر فعالیت، ارتباط برقرار کردن با نوجوان‌های دختر و پسر است. مخاطب امروز را باید بشناسیم و به آنها کمک کنیم که هویت اصیل خود را بازیابند و دارای ایده و اندیشه باشند.

باقرزاده تاکید کرد: امروز تنها راه ارتباط با مخاطب از جمله کودکان و نوجوانان، گفت‌وگوی دوستانه و صمیمانه است؛ این راهکار همچنین می‌تواند از بروز آسیب‌های اجتماعی در بین دانش‌آموزان جلوگیری کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار