مدیرکل آموزش و پرورش فارس:

معلمان، مدافع هویت ملی در مدارس هستند

شهادت معلم طلبه بسیجی موجب پیوند سه حوزه ارزشمند در جامعه شد

شیراز (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش فارس گفت این شهادت مصداق بارز تحقق رسالت معلمی است و این معلم شهید ثابت کرده است که معلمان ما علاوه بر مبارزه با جهل در کلاس درس، در میدان دفاع از امنیت نیز تا سرحد جان می‌ایستند.

کد مطلب: ۱۳۱۸۴۹۱
لینک کوتاه کپی شد
معلمان، مدافع هویت ملی در مدارس هستند

در آیین گرامیداشت شهادت شهید امنیت، هادی عرفانی‌نیا، معلم طلبه بسیجی، که با حضور نماینده ولی فقیه در فارس و جمعی از طلاب و فرهنگیان استان فارس در اداره کل آموزش و پرورش فارس برگزار شد، محمدخلیل عسکری ضمن تقدیر از نماینده ولی فقیه در فارس در برگزاری مشترک بزرگداشت این شهید و ضمن تسلیت به مناسبت شهادت این معلم شهید گفت: این مصداق بارز معلمی است که شهید ثابت کرد معلمان ما همانطور که در میدان مبارزه با جهل پیشقدم و جلودار هستند، در میدان دفاع از امنیت نیز تا سرحد جان می‌روند و جان خود را تقدیم می‌کنند.

وی ادامه داد: اگر در زمان جنگ شهدا از خاک میهن دفاع کردند، امروز معلمان ما در سنگر مقدس مدرسه از هویت ملی دفاع می‌کنند.

عسکری با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب و فریضه دانستن جهادتبیین گفت: امروز در نبرد رسانه‌ای هستیم که یک جنگ ادراکی است و باید بتوانیم با تجهیز معلمان به سواد رسانه در این جنگ سربلند شویم.

وی افزود: استان فارس نخستین استانی است که با مشارکت فضای مجازی سپاه اولین مدرسه فضای مجازی را به همت سازمان دانش‌آموزی در کشور راه‌اندازی کرده است و امروز مهمترین ماموریت خود را جهاد تبیین می‌دانیم.

عسکری با اشاره به حوادث اخیر کشور گفت: این فتنه فرصت مناسبی بود و شهادت معلم طلبه بسیجی، هادی عرفانی‌نیا، سه ضلع ارزشمند را در کشور به هم نزدیک تر کرد و حوزه، آموزش و پرورش و سپاه پاسداران این سه ضلع ارزشمند هستند و امروز مراسم بزرگداشت این شهید را به صورت مشترک در اداره کل آموزش و پرروش فارس برگزار کنیم.

وی با تاکید بر اینکه رویکرد ما در آموزش و پرورش تبیین مسائل است، افزود: نظام تعلیم و تربیت متعلق به جامعه است و ما دست خود را به سوی همه تحلیل گران دراز می‌کنیم تا وارد آموزش و پرورش شوند و به شبهات دانش‌آموزان پاسخ دهند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار