امام جمعه شهرستان فردیس در دیدار از اردوهای دانش‌آموزی:

اردوهای فرهنگی و تربیتی برای دانش‌آموزان لازم است

کرج (پانا) - امام جمعه شهرستان فردیس گفت یکی از برنامه‌های آموزش و پرورش برگزاری اردوهای فرهنگی و تربیتی برای دانش‌آموزان است که بر اجرای آن بسیار تاکید شده است.

کد مطلب: ۱۳۱۸۱۵۳
لینک کوتاه کپی شد
اردوهای فرهنگی و تربیتی برای دانش‌آموزان لازم است

سید ابراهیم حسینی، امام جمعه شهرستان فردیس به رسم هر هفته که با دانش آموزان گفتگوی صمیمی دارد، با حضور در اردوی فرهنگی و تربیتی دانش آموزان فردیسی که در اردوگاه شهید رجایی برگزار شد، دیدار و گفت‌وگو کردند.

وی افزود: این اردوی فرهنگی و تربیتی با همکاری معاونت پرورشی و نهاد دفتر امام جمعه و اتحادیه انجمن اسلامی دانش آموزی در اردوگاه شهید رجایی برگزار شد.

حسینی اظهار کرد: یکی از برنامه هایی که بر آن تاکید دارم، برگزاری اردوهای فرهنگی برای دانش آموزان است. این تاکیدات مختص فردیس نیست. این موضوع را زمانی که در ساوه بودم هم پیگیری می کردم.

وی بیان کرد: قرآن و دین خدا بر این تفریحات سالم تاکید دارد، چرا که انسان واقعا نیازمند این امر است. از ابتدای حضورم در شهرستان فردیس پیگیر پارک بانوان بودم. نباید برای بانوان محدودیت های متعصبانه قائل شد، طوری در جامعه وانمود می کنند گویا مومن فقط باید گریه کند. این نوع برخورد و تفکر صحیح نیست. قرآن کریم افرادی را کامل می داند که برای دنیا و آخرت خود طلب حسنه کنند، استاد بزرگوار ما حضرت آیت الله مشکینی می فرمود: خدای متعال این دنیا را برای مومنین آفریده است، اگر افراد کافر استفاده می کنند از صدقه سر شماست، پس انسان مومن، شاد و شاداب است.

وی در این دیدار، به تبیین شبهات و دغدغه‌های دانش آموزان که در حوزه های مختلف فرهنگی، اجتماعی و سیاسی بود، پرداخت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار