افتتاح بخش تکامل و افزایش ظرفیت بخش داخلی در بیمارستان کودکان زهرا مردانی آذری تبریز

تبریز ( پانا)- بخش تکامل و افزایش ظرفیت بخش داخلی با عنوان بخش D در بیمارستان کودکان زهرا مردانی آذری تبریز با حضور معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی تبریز، رئیس بیمارستان کودکان مردانی آذری و اعضای هیات امنای این بیمارستان افتتاح شد.

کد مطلب: ۱۳۱۷۸۴۷
لینک کوتاه کپی شد
افتتاح بخش تکامل و افزایش ظرفیت بخش داخلی در بیمارستان کودکان زهرا مردانی آذری تبریز

جواد احمدیان در این مراسم گفت: جلسه ای در راستای خدمات رسانی با مسئولین ادارات و شهرداری برگزار شده است و دستورات ویژه ای برای حل مشکلات بیمارستان کودکان مردانی آذری از جمله نصب تابلوهای راهنمایی و رانندگی ، روشنایی معابر و ارائه سرویس دهی از طرف تاکسیرانی و شرکت اتوبوسرانی صادر شده است.

وی همچنین خاطر نشان کرد: با نصب و راه اندازی تجهیزات پزشکی و افزایش بخش های مختلف بر سرعت خدمات دهی این بیمارستان افزوده می شود.

در ادامه این مراسم سیامک شیوا نیز ضمن آرزوی سلامتی برای حاج کریم مردانی آذری افزود: با افتتاح بخش تکامل خدمات منحصر به فرد برای کودکان استان و منطقه شمالغرب کشور انجام خواهد شد .

وی با تاکید بر ضرورت تلاش در راستای کاهش هزینه های روانی و مالی متاثر از بیماری کودکان برای خانواده ها گفت: تلاش می شود تا از ناتوانی های کودکان عزیزمان بکاهیم و کودکان سالم تحویل جامعه شود .

شایان ذکر است با افتتاح و افزایش ظرفیت بخش داخلی با عنوان بخش D ظرفیت های تخت این بیمارستان به 310 تخت افزایش یافت.

سیف اله حیدرآبادی -رئیس بخش تکامل- نیز با شرح اقدامات بخش تکامل افزود: با افتتاح این بخش خدماتی از قبیل پذیرش کودکان دارای اختلال و تاخیر تکاملی ، تستهای غربالگری و تشخیصی تکامل و تستهای هوش ، ویزیت کودکان با تاخیر تکاملی با هدف شناسایی زودرس و شروع زود هنگام مداخلات و خدمات کار در مانی جسمی و ذهنی و خدمات گفتار درمانی و شنوایی سنجی در این بخش انجام می شود

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار