«صادق ستاری فرد» به‌عنوان «سرپرست معاونت برنامه‌ریزی و توسعه منابع » منصوب شد

تهران (پانا) - طی حکمی از سوی وزیر آموزش‌وپرورش؛ «صادق ستاری فرد» به‌عنوان « سرپرست معاونت برنامه‌ریزی و توسعه منابع » منصوب شد.

کد مطلب: ۱۳۱۷۵۷۶
لینک کوتاه کپی شد
«صادق ستاری فرد» به‌عنوان «سرپرست معاونت برنامه‌ریزی و توسعه منابع » منصوب شد

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش‌وپرورش، صادق ستاری فرد دارای مدارک کارشناسی حقوق و دکترای تربیت بدنی است. از سوابق او پژوهش های متنوع در حوزه بودجه، برنامه ریزی و نیروی انسانی است. از سوابق شغلی ستاری فرد می توان به اشتغال در مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی به عنوان مدیرکل امور آموزش و فرهنگ و معاونت تربیت بدنی و سلامت وزارت اموزش و پرورش اشاره کرد.

متن حکم وزیر آموزش و پرورش به شرح زیر است:

جناب آقای صادق ستاری‌فرد

با توجه به تعهد، تجارب ارزنده و شایستگی جناب‌عالی، به ‌موجب این ابلاغ به ‌عنوان«سرپرست معاونت برنامه‌ریزی و توسعه منابع» منصوب می‌شوید.

امید است با استعانت از پیشگاه خداوند متعال، پیروی از منویات و مطالبات مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) و پیگیری سیاست‌های رئیس‌جمهور محترم، با در نظر داشتن مفاد بیانیه گام دوم انقلاب، سیاست‌های کلی ایجاد تحول در آموزش و پرورش، سند تحول بنیادین آموزش و پرورش و قوانین و مقررات آموزش و پرورش و جلب همکاری اعضای شورای معاونان و مدیران کل استان‌ها، در تحقق برنامه‌های وزارت آموزش و پرورش دولت سیزدهم موفق و مؤید باشید.

در این راستا، رعایت اصول «عدالت‌محوری»، «انقلابی‌گری»، «مردم‌داری»، «پاکدستی و فساد‌ستیزی» و «قانون مداری» دولت مردمی، الزامی است.

توفیق روزافزون جناب‌عالی را در انجام وظایف محول از خداوند متعال مسألت دارم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار