نمایشگاه دفاع مقدس˝جلوه های ایثار و مقاومت˝ در نیشابور برپا شد

خبرگزاری پانا: نمایشگاه دفاع مقدس˝جلوه های ایثار و مقاومت˝ نیشابور با حضور فرمانده تیپ 21 امام رضا (ع) و دیگر مسوولین ارشد این شهرستان در فرهنگسرای سیمرغ نیشابور افتتاح شد.

کد مطلب: ۱۳۱۷۵۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، سرهنگ هادی شفیعی دبیر ستاد گرامیداشت هفته دفاع مقدس نیشابور با اعلام این خبر اظهار کرد: نمایشگاه "جلوه های ایثار و مقاومت" دارای بخش فرهنگی شامل كتاب‌های دفاع مقدس و زندگینامه سرداران شهید استان خراسان‌، CD خاطرات دفاع مقدس و مطالب قرآنی و طرح اردوهای جهادی بسیج، فعالیت بانوان در دفاع مقدس، فعالیت‌های فرهنگی بسیج در آن دوران، غرفه جنگ روانی مربوط به مسائل سیاسی، موضوعات دیگری است كه در قالب تصویر، این فعالیت‌ها را بیان می‌كند.

معاون هماهنگ كننده تیپ زرهی ۲۱ امام رضا (ع) نیشابور خاطرنشان كرد: در بخش نظامی این نمایشگاه نیز مباحث جنگ‌های نوین، معرفی سلاح‌های استفاده شده توسط رژیم بعث عراق علیه ایران، پدافند هوایی و سلاح‌های زرهی، ادوات و دیگر مباحث نظامی ارائه شده است.

دبیر ستاد گرامیداشت هفته دفاع مقدس نیشابور بیان کرد: در این نمایشگاه همچنین به موضوعات حجاب و عفاف و جنگ نرم، عكس های هشت سال دفاع مقدس، تابلو های نقاشی رزمندگان و سرداران دفاع مقدس در معرض دید عموم علاقمندان قرار گرفته است.

وی با اشاره به اینكه این نمایشگاه در محل فرهنگسرای سیمرغ به ‌مدت یك هفته پذیرای علاقه‌مندان است عنوان کرد: شبی با قرآن، شب شعر، همایش پیشكسوتان دوران دفاع مقدس، همایش نقش فرهنگیان دفاع مقدس، همایش عفاف و پاسداری، یادواره شهدای دفاع مقدس، همایش بزرگداشت آتش نشان را مراسم‌هایی عنوان كرد كه قرار است هر شب در این نمایشگاه برگزار شود.

هادی شفیعی از همه مردم شهید پرور شهرستان نیشابور دعوت كرد با حضور در این برنامه‌ها لحظات پرمحتوا و شیرینی را برای خود و خانواده رقم بزنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار