معاون آموزش جمعیت هلال احمر مطرح کرد؛

اعلام آمادگی هلال احمر برای ارائه آموزش‌های امدادی به معلمان

‌به‌روزرسانی آموزش‌های مواجهه با مخاطرات در کتاب‌های درسی ضرورت دارد

تهران (پانا) - معاون آموزش، پژوهش و فناوری جمعیت هلال‌احمر از آمادگی این جمعیت برای تربیت مربی امداد و کمک‌های اولیه از میان معلمان خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۱۷۴۲۳
لینک کوتاه کپی شد
اعلام آمادگی هلال احمر برای ارائه آموزش‌های امدادی به معلمان

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی جمعیت هلال احمر، پیمان صابریان با بیان اینکه نیاز به به‌روزرسانی آموزش‌های همگانی هلال‌احمر برای افزایش آمادگی عمومی مواجهه با مخاطرات در کتاب‌های درسی محسوس است، گفت:‌ به همین دلیل هلال احمر برای تربیت مربی امدادونجات از میان معلمان آمادگی دارد.

وی ادامه داد:‌ هم‌اکنون مطالبی برای آشنایی با هلال احمر و آموزش‌هایی برای آمادگی مواجهه با مخاطرات وجود دارد اما بررسی پژوهشی و تحلیل محتوای این کتاب‌ها نشان می‌دهد که این موضوع با توجه به افزایش تاثیرات نامطلوب تغییر اقلیم و همچنین مخاطرات مختلف طبیعی و انسانی پیش‌رو نیاز به به‌روزرسانی، بازنگری و افزایش در مقاطع مختلف دارد.

صابریان با بیان اینکه جمعیت هلال احمر آمادگی دارد برای یادگیری بیشتر به صورت عملی و کارگاهی نسبت به اعزام مربیان این جمعیت به مدارس یا تربیت مربی امداد و نجات از میان معلمان آموزش و پرورش اقدام کند، گفت: این موضوع در تفاهم نامه‌ای که تابستان امسال با وزارت آموزش و پرورش منعقد شد؛ ذکر شده‌است و ما آماده اجرای آن در طول سال تحصیلی جاری هستیم.

معاون آموزش، پژوهش و فناوری جمعیت هلال‌احمر گفت: اکنون مطالبی برای آشنایی با هلال‌احمر و آموزش‌هایی برای افزایش آمادگی جامعه در برابر مخاطرات در کتاب‌های آمادگی دفاعی پایه نهم و دهم، سلامت و بهداشت پایه دوازدهم، علوم اجتماعی پایه هفتم و به صورت پراکنده در کتاب‌های جغرافیا و علوم در تمامی مقاطع وجود دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار