کلاهبرداری ۴ هزار میلیاردی

تهران (پانا)- پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری یکی از متهمان اصلی باند کلاهبردار فروش خودروهای صفر کیلومتر در غرب تهران خبر داد .

کد مطلب: ۱۳۱۷۲۴۴
لینک کوتاه کپی شد
کلاهبرداری ۴ هزار میلیاردی

سرهنگ جلیل موقوفه ای در تشریح این خبر گفت: در پی دریافت اخبار و دریافت شکایات متعدد و مشابه در خصوص کلاهبرداری شرکتی با عنوان فروش خودروهای صفر کیلومتر در غرب تهران رسیدگی به موضوع را تیمی از ماموران کلانتری تهرانسر بر عهده گرفتند .

وی با بیان اینکه ماموران در تحقیقات و پی جویی های انتظامی هویت و مخفیگاه متهمان را شناسایی کردند افزود: تیم مجربی از ماموران پس از اخذ مجوز قضائی به مخفیگاه متهمان مراجعه و یکی از متهمان اصلی پرونده را در محل دستگیر و تعدادی از مدارک مربوط به این کلاهبرداری نیز در محل کشف شد.

رئیس پلیس پیشگیری تهران ادامه داد: متهم 38 ساله در تحقیقات اولیه به بزه انتسابی و کلاهبرداری با عنوان فروش خودروهای صفر کیلومتر با همدستی چند نفر دیگر به نحوی که از برندگان خودروهای صفر کیلومتر حواله آنها را خریداری و سپس به چند نفر می فروختند معترف و تا کنون 60 نفر از مال باختگان شناسایی و به کلانتری مراجعه کرده اند.

سرهنگ موقوفه ای با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش کلاهبرداری صورت گرفته را 4 هزار میلیارد ریال اعلام کردند عنوان کرد: متهم به مرجع قضائی معرفی و تحقیقات بیشتر برای دستگیر سایر متهمان و شناسایی مال باختگان ادامه دامه دارد.

این مقام انتظامی در پایان خاطرنشان کرد: از شهروندان عزیز درخواست دارم جهت خرید خودرو حتما از منابع معتبر اقدام نمایند تا در دام این سودجویان قرار نگیرند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار